BIM September 2014
Sitter här med godispåsen och vill....inte ha? Mensvärken strålar bak i ryggen och ner i benen. Trött och vill sova helst nu.
Symtom so far..
Sitter här med godispåsen och vill....inte ha? Mensvärken strålar bak i ryggen och ner i benen. Trött och vill sova helst nu.
Symtom so far..
Jag ser! Grattis!
Eftermiddagsurin, dessutom kissat en timme innan. Apotekets test som visar från BIM. Taget 2 dagar innan. Är det ett streck eller inte? Lär testa igen imorgon bitti, sen har jag inga fler men märks väl på söndag/ måndag om mensen kommer :p
Tyvärr ser jag inget.. Men om du ser något svagt hoppas jag såå för dig att det ökar!
Tyckte de va svårt att få det på kort så tar med lite olika, tror dock bara att det är önsketänkande
Jag har bestämt mig, jag testar imorgon. Men tänker inte ta de jag har hemma, de mäter från 50mIu (gissar jag på, står "kan tas så tidigt som dagen efter förväntad mens") utan köper ett CB ikväll. Håller tummarna....
Man brukar kunna söka hjälp när man försökt i ett år :) så om ni försökt så länge nu så kan du ringa och höra med dom. Dock verkar vissa kliniker ha åldersgräns..
Tack, jag hoppas också att det är ett plus men jag tror tyvärr att dådet bara är mitt önsketänkande,
Jag slutade med mina P-piller oktober 2013, fick igång min mens i januari och har sedan dess haft en cykel på cs 35 dagar, förutom den här och förra, förra så var min mens 3 veckor sen och då fick jag jätte ont innan det började blöda och mensen kom 1 timme efter det, jag brukar annars få menssmärtor 12-24 timmar innan min mens startar.
Är rädd att jag har fått en cysta igen :(
Ska ja ringa till gyn eller mödravårdscentralen om jag vill ha hjälp nu när jag försöker bli med barn?
Ja, ring och fråga! Tycker absolut du ska prova och höra efter. Hoppas det går bra :) kram
Jo ja vet att de är 1 år men tänkte mer på att jag ville kolla upp om det är något som stör min cykel, eller om det är något annat som stör att ja inte kan bli gravid, har haft cystor några år tillbaka men då fick jag ingen mens på 14 veckor
Jag är såååå nervös! Tack för tummarna!
Åh, hoppas!! Håller tummarna :)
Jag är inte gravid och tempen sjunker. Blir inget denna gång.
Tack för omtanken.. Idag steg tempen igen, ligger nu på 37 igen. Mensvärk som bara den, kan inte sova för att det gör så ont.. Äl+9 idag.
Grattis till er som plussat