• NILE90

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-10-15 16:28:22 följande:

Har inte haft ägglossning än :)

Åh du är tillbaka här! Undrade idag var du hade tagit vägen :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-15 18:33:43 följande:

Hänger här mest hela tiden men har inget att tillföra just nu för då säger folk bara att man är avundsjuk och är bitter ^^ Hoppas det går bra för dig :)

Jag har ju fått många smällar med att att jag är avundsjuk, bitter och missunnsam när kag ventilerar mina känslor. Men det är ju alltid bara en eller två som tycker det, alla andra kan ju ändå förstå vilken sits man är, vi alla har ju varit där någon gång. :)

Med mig går det bra. Tidig ÄL så nu har vi schema-sexat klart. :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 06:42:01 följande:

Ååååh. Vaknar av brutalt illamående vilket betyder att jag inte åkte hem imorse. Jag har mina ältest hemma... Nackdelen med att bo på separata ställen. Aja, skiter sig väl denna gång oxå. Vi kan inte få barn.

Men är ni på samma ställe nu? I så fall är det väl bara att ligga på..det skiter sig inte alls denna gång. Positiva tankar nu :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 06:52:49 följande:

Ja, vi bor ju ihop fast på veckorna är jag i lägenheten jag har där jag jobbar :)

Har lite svårt för positiva tankar, därför jag försöker hålla mig undan tråden.

Men vi får hoppas att du får ÄL till helgen först då när ni bor på samma ställe. :)

Brukar du bli illamående när du har ÄL?

Förstår att det är tungt ibland, skickar massa kramar till dig. :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 07:26:31 följande:
    Jag brukar inte ha symtom alls vid äl förutom ägglossningskänningar. Illamåendet beror förmodligen på magsjuka eller magbakterie.

Vet inte när äl sker, har bara hum om dag 17 eller dag 19 i cykeln. Hade gärna haft koll men men.

Ja, alltså, vi bor ihop. Men jag har jobb i en annan stad och eftersom det inte går att pendla bor jag i en lägenhet där på veckorna. Vi umgås mest på helgerna men är jag ledig är jag ju "hemma" här så att säga.

Kram :)
    Men då hänger jag med! Visste ju att du arbetar på annan ort på veckorna.

Får hoppas att du inte går och blir sjuk nu till helgen bara. :) 
  • NILE90

Min temp har ju inte stigit sen jag fick ett positivt ÄL-test för ett par dagar sen, jag gjorde test dagarna efter som blev svagare och svagare och så gjorde jag ett test idag igen som är näst intill positivt igen, så jag tror jag hade positivt ÄLtest igår (eller i morgon) och att ÄL är idag i så fall.

Var nog apiforcen som triggade igång hormonerna där runt dag 8-11, slutade ju med de pillerna när jag trodde att jag hade haft ÄL.

Gjort är väl gjort, får se när mensen kommer nästa gång. :)

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 16:42:46 följande:

Men vad struligt! Jag testade dag 11 och fick förvånansvärt starkt men negativt. Dag 13 såg likadan ut, dag 14 var starkare men dag 15 (igår) såg svagare ut... Hade väldiga ägglossningskänningar dag 14, var så pass att jag egentligen behövt alvedon..

Nu kan jag ju inte testa mer :p

Har ni ändå haft "regelbundet sex" nu de senaste dagarna även om det inte varit planerat? Jag hoppas nån spermie lyckats hitta ända fram och väntar på ägget nu.. :)

Vi har haft sex på dag 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 16. Är på dag 16 idag (hoppade på sambon direkt efter jobbet) Fick positivt ÄL test dag 11 och så gissar jag att det var positivt igår, eller i morgon, kanske. Så kommer vi väl ha sex nu lördag och söndag också så vi har väl täckt upp väldigt bra ändå. :)
  • NILE90

Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-18 09:42:38 följande:

fast jag fick pos ÄL-test och dippen samma dag som jag hade ÄL. 

Jaaa så kan det ju också vara, så jag hoppas ju såklart på tempökning i morgon. :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-18 13:09:52 följande:

Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.

Neeeej, varför ska ni sluta försöka? :( kommer sakna dig här inne :(
Svar på tråden BIM September 2014