BIM September 2014
Har inte haft ägglossning än :)
Har inte haft ägglossning än :)
Hänger här mest hela tiden men har inget att tillföra just nu för då säger folk bara att man är avundsjuk och är bitter ^^ Hoppas det går bra för dig :)
Ååååh. Vaknar av brutalt illamående vilket betyder att jag inte åkte hem imorse. Jag har mina ältest hemma... Nackdelen med att bo på separata ställen. Aja, skiter sig väl denna gång oxå. Vi kan inte få barn.
Ja, vi bor ju ihop fast på veckorna är jag i lägenheten jag har där jag jobbar :)
Har lite svårt för positiva tankar, därför jag försöker hålla mig undan tråden.
Min temp har ju inte stigit sen jag fick ett positivt ÄL-test för ett par dagar sen, jag gjorde test dagarna efter som blev svagare och svagare och så gjorde jag ett test idag igen som är näst intill positivt igen, så jag tror jag hade positivt ÄLtest igår (eller i morgon) och att ÄL är idag i så fall.
Var nog apiforcen som triggade igång hormonerna där runt dag 8-11, slutade ju med de pillerna när jag trodde att jag hade haft ÄL.
Gjort är väl gjort, får se när mensen kommer nästa gång. :)
Men vad struligt! Jag testade dag 11 och fick förvånansvärt starkt men negativt. Dag 13 såg likadan ut, dag 14 var starkare men dag 15 (igår) såg svagare ut... Hade väldiga ägglossningskänningar dag 14, var så pass att jag egentligen behövt alvedon..
Nu kan jag ju inte testa mer :p
Har ni ändå haft "regelbundet sex" nu de senaste dagarna även om det inte varit planerat? Jag hoppas nån spermie lyckats hitta ända fram och väntar på ägget nu.. :)
Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)
fast jag fick pos ÄL-test och dippen samma dag som jag hade ÄL.
Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.