• Pyret 85

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-10-18 09:41:24 följande:

Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)

fast jag fick pos ÄL-test och dippen samma dag som jag hade ÄL. 
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-18 13:09:52 följande:

Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.

nej men varför? Ja du kommer verkligen vara saknad!!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-18 12:33:35 följande:

Befarar att jag fick tidigt missfall i tisdags eftersom dagens test visar negativt. För teststrecket måste ju bli rosa, och mitt idag visar ett väldigt tydligt streck, men strecket är alltså Vitt. Antar att det är själva testlinjen man ser så himla tydligt? På bilden har testet torkat något, men ja, ni ser ju. Gravidkollens tester..

fast om det är gravidkollens stickor hade jag nog inte litat riktigt på dom.
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-18 19:30:43 följande:

Vi kanske inte ens är ett par längre, jag vet inte.. Alla mina drömmar föll i kras...

Hoppas allt löser sig! Vi finns här för dig! Kram
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-19 06:49:44 följande:
    Idag visade testet helt blankt, så nu känns det skönt att jag kan släppa denna röra och ovisshet för att gå vidare och ställa in mig på nästa ägglossning. Förmodligen blev det ett tidigt missfall och jag hoppas verkligen att nästa vill stanna. Tack för allt stöd!
    Beklagar! Kram
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-19 05:23:51 följande:

Från 36,18 igår till 36,47 idag. Kan väl nästan säga att ägget släppte igår då samtidigt som jag fick positivt ÄL-test, om tempen blir ännu högre i morgon? :)

Verkar ju som det släppte igår. Men det vet du ju först om ett par dagar.
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2014-10-19 16:03:27 följande:
    Så här såg det ut hos oss i dag morse! Såååå skönt att få det beträffat att jag har ÄL och att jag har den ungefär den tiden i månaden när jag trodde. Har ju bara testat med testlagrets stickor förut och inte fått så starka streck, så denna glada gubbe var verkligen välkommen! Nu blir det till att sexa till det så mycket vi orkar i dagarna. Håll tummarna att vi lyckas denna gången!

SecretlyMe - så otroligt tråkigt att höra att du har det jobbigt. Hoppas allt löser sig på bästa sätt. Kram!
    lycka till
  • Pyret 85

Tempen dippade lite idag. Blä och känner mig totalt ogravid så mensen kommer säkert i veckan.

Svar på tråden BIM September 2014