BIM September 2014
Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)
Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)
Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.
Befarar att jag fick tidigt missfall i tisdags eftersom dagens test visar negativt. För teststrecket måste ju bli rosa, och mitt idag visar ett väldigt tydligt streck, men strecket är alltså Vitt. Antar att det är själva testlinjen man ser så himla tydligt? På bilden har testet torkat något, men ja, ni ser ju. Gravidkollens tester..
Vi kanske inte ens är ett par längre, jag vet inte.. Alla mina drömmar föll i kras...
Från 36,18 igår till 36,47 idag. Kan väl nästan säga att ägget släppte igår då samtidigt som jag fick positivt ÄL-test, om tempen blir ännu högre i morgon? :)
PMS deluxe!
Tempen dippade lite idag. Blä och känner mig totalt ogravid så mensen kommer säkert i veckan.
Jag hoppas mina nya tester kommit idag.