BIM September 2014
Gjorde ett till nu på eftermiddagen. Såhär ser det ut. Finns väl ingen risk att få två falska på rad?
Gjorde ett till nu på eftermiddagen. Såhär ser det ut. Finns väl ingen risk att få två falska på rad?
Hur går det för dig secretlyme?
Man får känna avundsjuka när andra plussar! Och man får känna sig bitter när mensen kommer. Så strunta fullständigt i folk som gnäller hit och dit!!
Jag brukar ju ha ont i hela brösten vanligvis men nu har jag bara ont i bröstvårtorna. hmm..
Har börjat akupunktur idag för att få ordning på menscykel. Hon var så snäll förstående o kunnig, har hjälpt massa personet att bli gravida. Beroende på vart man är i mens cykeln får man specifik behandling. *hoppfull*
ÄL+6 idag och inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor. Fast ömma bröst kan ju lika gärna betyda att mensen är på gång.
Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.
Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!
Redan nu börjar det klia i test-fingrarna... åh hur ska jag kunna hålla mig till BIM???