• Pyret 85

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2014-10-14 12:28:32 följande:

Jag har testat mig nu, med två stickor, och båda har en tunt streck!! Det är fortfarande väldigt svagt, men ändå starkare än det i helgen! Herrejisses tjejer, jag börjar tro att jag är gravid!! :')

Biild!!! Åh så spännande! Grattis!!
  • Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-10-14 14:58:25 följande:

Äl+9 Trodde det skulle visa nått. Känner mig lugnare och mer mammaaktig eller hur man ska säga. Men Nepp....

Fast ÄL+9 är fortfarande väldigt tidigt.
  • Pyret 85

Nu har vi "smepat" färdigt för denna gång. Jag tycker det här med tempningen är såå häftigt. Tänk att man kan se på sin kroppstemp när ÄL varit och när det är dags för mens.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:46:11 följande:
    Vet inte, men man kan ju hoppas..

Ja jag får nog göra det, är ju tyvärr inte så mycket mer man kan göra just nu än att avvakta :/

Det blev verkligen "upp som en sol, ner som en pannkaka" för mig idag. 2 1/2 timme efter att jag fick det svaga plusset så kom blödningen, så satans tråkigt :(
    Blöder du mycket?
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 21:02:04 följande:
    Njäe, inte så mycket, har klarat mig med ett trosskydd. Får se om det ökar under natten..
    Håller tummarna att blödningen stoppar! Kram
  • Pyret 85

Liiiiten temphöjning imorse. Det känns som om jag kommer ha lättare att hålla mig från att testa så länge jag tempar för då ser jag ju om mensen är på g.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-15 14:58:04 följande:

ÄL+1 idag och "sista" sexdagen innan vi tar paus några dagar. Flyttar ju om 2 veckor så prio borde väl egentligen ligga på att packa ner hushållet istället för att rulla runt i sängen Flört

fast rulla runt i sängen är ju 1000 gånger roligare än att packa!
  • Pyret 85

De va kul för jag tänkte för en stund sen för mig själv: Inga symptom än så länge, inte ens ont i brösten.  Så nästan precis efter så tar jag av BH:n.. och visst fasen har jag ont i brösten. känns inte så mkt med bh på.

Svar på tråden BIM September 2014