BIM September 2014
Jag har testat mig nu, med två stickor, och båda har en tunt streck!! Det är fortfarande väldigt svagt, men ändå starkare än det i helgen! Herrejisses tjejer, jag börjar tro att jag är gravid!! :')
Jag har testat mig nu, med två stickor, och båda har en tunt streck!! Det är fortfarande väldigt svagt, men ändå starkare än det i helgen! Herrejisses tjejer, jag börjar tro att jag är gravid!! :')
Äl+9 Trodde det skulle visa nått. Känner mig lugnare och mer mammaaktig eller hur man ska säga. Men Nepp....
Jag anar ju något svagt. Oj tråkigt med blödning. Hoppas det avtar.
Nu har vi "smepat" färdigt för denna gång. Jag tycker det här med tempningen är såå häftigt. Tänk att man kan se på sin kroppstemp när ÄL varit och när det är dags för mens.
oj vad det plussas i tråden! grattis till er alla!
Liiiiten temphöjning imorse. Det känns som om jag kommer ha lättare att hålla mig från att testa så länge jag tempar för då ser jag ju om mensen är på g.
ÄL+1 idag och "sista" sexdagen innan vi tar paus några dagar. Flyttar ju om 2 veckor så prio borde väl egentligen ligga på att packa ner hushållet istället för att rulla runt i sängen
De va kul för jag tänkte för en stund sen för mig själv: Inga symptom än så länge, inte ens ont i brösten. Så nästan precis efter så tar jag av BH:n.. och visst fasen har jag ont i brösten. känns inte så mkt med bh på.