• Bebben84

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-09-09 00:33:25 följande:

Såhär ser mitt test ut när det torkat iaf.

Vet att man inte ska lita på det men hoppet är ändå där. :)

Åh tycker det där ser riktigt lovande ut :)
  • Bebben84
    Glädje skrev 2014-09-09 05:31:43 följande:

Japp och där kom mensen på BIM+5!

Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/

Hoppar vidare till BIM oktober!

Skit :/

Jag har brukar också tyvärr ha "mensvärk" från ÄL till mens...
  • Bebben84
    tillklaras skrev 2014-09-09 07:44:29 följande:
    Tyckte mig se en skugga:/

Jag behöver era skarpa ögon!<3
    Jag tycker att jag ser en skugga!
  • Bebben84
    Eeeel skrev 2014-09-09 09:18:56 följande:

Såg att jag står under "plussat" på listan. Det har jag inte. Mensen har kommit och jag satsar på oktober istället. Lycka till ni andra! (Mensvärk som strålade ut i ljumskarna och stick och lätt huvudvärk var inget annat än pms sedan äl)

Synd :/

Precis så känner jag! Med värk ut till ljumskarna! Joinar dig i oktobertråden strax då :)
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-09 09:39:15 följande:
    "Kärlekens mirakel" tycker jag är toppen! Har du sett den? Finns på youtube i 3 delar.
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 10:13:37 följande:

Grattis mrshellstrom! Jag ser definitivt :)

Och tillklaras, jag ser en liten skugga på din. Hoppas det ökar!

Ni som hoppar vidare till oktobertråd; synd att ni inte stannar.. Tycker det är trist när man inte kan fortsätta på samma ställe.. :/ men stort lycka till nu!

Jag skulle gärna stanna kvar efter mensen om jag får :). Tar ju ett tag att "lära känna" alla och nu har man kommit dit tycker man och då känns det tråkigt att lämna. Blir typ dubbel sorg när mensen kommer :/
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 10:41:08 följande:

Jag tycker det känns trist att hoppa mellan trådarna hela tiden. Jag ser gärna en fortsättning i denna, tills vi alla får plus haha :) Och som du säger lär man känna så många. Dig och NILE90 har jag ju pratat med mest, men jag känner för alla tjejer här inne, ni är så goa och peppande vilket gör att resan till bebis känns lite mer harmonisk.. :)

Jag känner precis likadant! Kan vi inte stanna kvar här då? :)
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 10:49:11 följande:
    Jag har BIM+3 och väntar ivrigt på mina grav-tester! Trodde ju jag fick min mens (BIM+1), men va nog inte det, då det bara var som röd/rosa flytningar i 1,5 dag. Idag är det ingenting, och jag har fått nya bristingar på brösten, men dom är inte ömma.
    Så sjukt spännande! När ska du testa?
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 11:05:34 följande:
    Ja nästan lite för spännande! Får jag testerna idag så får jag väl testa imorgonbitti :)
    Jag ska också testa imorgon tänkte jag :). Är då på äl+12
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 11:12:21 följande:
    Åh va kul :D Hoppas du får ett fint plus!
    Ja det vore ju magiskt! :)
    Men det har inte tagit sig denna månad. Jag är säker på det. Mår alldeles för bra för det. Dock har jag ingen PMS heller som jag brukar ha men det däremot kan ha andra förklaringar, som tex att p-pillerna äntligen är ute från min kropp nu efter 3 månader :)

Vill se ditt plus imorgon ;)
Svar på tråden BIM September 2014