BIM September 2014
Negativt ÄL-test. Men om jag kollar Stickan så är det nog på gång iallafall så om några dagar förhoppningsvis.
Negativt ÄL-test. Men om jag kollar Stickan så är det nog på gång iallafall så om några dagar förhoppningsvis.
Tog ett cb test nu och ett tunt tunt streck syntes, hela jag skakar! Men ska ta ett nytt test imorgon men min känsla säger verkligen att det är så!!
Hej alla! Är på dag 16 idag och har för första gången känt stickningar i tjejmagen. Tror ni det kan vara ägglossning på g och att det är det jag känner? Så här har mina ägglossningstest sett ut.
Eftersom vi bestämde oss så sent för att köra denna månaden iaf så kan det vara så att jag missat ÄL. Tror dock inte det eftersom jag inte haft några symptom alls för att ÄL skulle skett redan. Men jag är redan inställd att försöka nästa månad igen
Precis när jag och sambon hade sex så kändes det jättetydligt vid äggstocken på höger sida, någon som varit med om detta?
Mensen kom med dunder och brak en dag för tidigt och har sjukt ont men inget mer en ont i ryggen brukar få ömma bröst innan mens Dick inget sådant denna gång:(.
Orkar inget mer nu ger upp försökt i 3år kommer aldrig få bli mamma eller ge sambon ett barn.
Det känns som om alla är gravida runt omkring mig. Flera kollegor och vänner, min syster och många föräldrar till barnen vi har på jobbet. Jag vill ju att det ska bli min tur nu.
Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?
Jag klickade hem ett gäng nya ÄL-stickor och grav-stickor häromdagen. Förhoppningsvis kommer de imorgon. Vill ju liksom inte slösa på mina dyra CB. Skönt att kunna se om någon stegring sker innan jag bekräftar med CB.