BIM September 2014
Bim +1 och ingen mens, men känns som den är på g o börjar förbereda mig på de.
Bim +1 och ingen mens, men känns som den är på g o börjar förbereda mig på de.
Bim +2 och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Vill inte tro att ett negativt test på bim kan bli positivt efter bim. De står ju ändå på testen att om man testar på bim så visar den 99% säkerhet om det finns en graviditet. Skulle man kunna ha sån tur att va 1 på 100. Man läser ju om låghormonare osv men tänker att om de är 2000 kvinnor som skriver så är de ju 20 som kan plussa sent. Och tror de är betydligt fler som skriver. Förlåt för min bitterhet, men blir så frustrerad när mensen inte behagar dyka upp och bara fördröjer hela nästa försök.
Där kom mensen på bim+3 grymt!!! Bara o bryta ihop okomma igen.
Detta är inte snällt!! sa ju att jag fick mens förrut. Plugga igen med en tampong vid kl 16, den fruktansvärda mensvärken satte aldrig igång och när jag skulle byta tampong vid 20 var den torr bara en liten blodig slajmsträng typ.
Deppade lite när mensen kom först och kände där efter ett par timmar att det fick va nog deppat och började tänka framåt till nästa gång igen.
Men nuuu då!! Ska jag börja få förhoppningar igen??? Jag blir tokig på min kropp, alla dessa falska förhoppningar.
Att det vart precis lika dant när jag väntade sonen gör ju inte saken bättre. Trodde att jag fick mens bim+2 plugga igen och 5 timmar senare var tampongen torr.
Pratade med mannen som försökte peppa upp mig. Och vi kom fram till att har inte mensen kommit igång på onsdag bim+7 blir det ett test och innan dess ser jag mig själv som ogravid.
Hitta denna tråden igen, var med i den i början när de var september och gick väl antagligen vidare till nästa bim tråd. Underbart att den lever vidare fortfarande :)
Jag har haft 2 missfall sen dess och kämpar alltså på fortfarande.
Härliga ni verkar vara allihopa. Hoppar gärna in i bim listan o språkas vidare med er.
Har bim 23/3 tror jag. Hade lång stegring på ältesterna, 4-5 dagar. Så är osäker på vilken dag ägget verkligen släppte. Har även haft som jättejätteljusrosa flytningar sen i söndags kväll hoppas på nidis.
Även om det blir ett plus nu så kommer jag nog inte kunna glädjas förens jag får se de, har blivit lovad vul i v 6-8 då så kommer man så långt kanske man kan börja glädjas lite iaf.
Grattis till er som plussat :)
Kan alla kolla igenom så att BIM listan stämmer för er. Speciellt ni som kommit tillbaka till gruppen efter att ha varit borta ett tag. Tack!
Jag blir tokig, har haft som rosa flytningar nu i 5 dagar. Har aldrig nånsin haft mellanblödningar. De gångerna jag har fått nidis så har de högst varit under en dag.
Det är verkligen ingen blödning utan just som en flytning med jätte lite blod i. Vad beror detta på? Alltid är de ju nåt nytt med kroppen.
Kan de va missfallet som fortfarande stör? De är 2 månader sen och hade ju konstaterat rester kvar som skulle blöda ut med nästa mens. Så mensen kom och den såg ju verkligen inte normal ut så trodde ju att resterna försvann där. Kan de ändå va nåt skit kvar som ligger o blöder?
Och där kom min mens och den ser allt annat än normal ut. Gissar på att jag har rester kvar fortfarande trots att jag redan har haft en mens efter blödningen från missfallet slutat.
Har med haft konstig mens. Förutom att jag hade rosa/bruna flytningar en vecka innan mensen satte igång ordentligt så har jag bara haft mens i två dygn och nu bara ofärgade flytningar. Vanligtvis brukar jag ha mens 5-6 dagar.