• Missyk

BIM September 2014

Kan det vara olika från gång till gång?
    Dvs att man är en sk låghormonare andra gången men inte första,
    eller såklart tvärt om?

Menar alltså att man plussar sent ena gången medans man andra gången får ett plus flera dagar innan BIM?

• Missyk
    Gummsan skrev 2014-09-02 11:10:05 följande:

Var är dessa test ifrån?
  • Missyk

Tror jag har bim redan imorgon.(ist för 5e)

Sitter med världens mensvärk, brukar aldrig känna av det annars. Öm i svank

• Missyk

Och ländrygg. Vattniga flytningar så det känns som mensen kommer när som. Brukar aldrig ha det innan mens. Testade negativt idag på morgonen. Vad tror ni är det kört?

• Missyk

Jag testade negativt idag (bim eller bim-2) Men man får väl hålla hoppet uppe så länge inte tant röd hälsar på antar jag?

Bebben84 läste att du plussade i V6, hade du testat innan då eller var det då du testade första gången?

Tokigt att de kan vara så olika från gång till gång, och hur mkt allt tänkande kan röra till det i kroppen!

• Missyk

Kontrollstrcket skall vara lika eller starkare än teststrecket för att det ska vara pos på ältest!

• Missyk

Varför försvann jag från bim listan då :(

Vill någon vänlig själ lägga till mig igen?
    Bim 2/10 27år 2:a barnet försök 2

• Missyk

Jaha då ber jag om ursäkt. Ni som inte plussade är välkomna till min tråd :) Bim Aug 2104

• Missyk

Är inne och läser i tråden med jämna mellanrum, ser lite bekanta namn som fortfarande är kvar här aktivt.

Jag vill bara säga att ni är riktiga kämpar varje en av er!

Och jag blir så tårögd när jag läser vad några av er går igenom. Stor kram till er.
    Jag önskar att vinden vänder , och blåser åt erat håll snart. Efter regn kommer ju solsken säger man. Kämpa flickor !

• Missyk

Tillklaras varför var året till gäves?

Secretlyme, så tråkigt att läsa att du är nere i en neråtperiod. Orden kanske inte är mkt till välden, men efter regn kommer det alltid solsken! När man minst anar det. Tycker du är fantastisk som kämpar så bra!
    Har du fått något hjälp på traven än? Skickar en styrkekram!

Pyret86, grattis till bröllop! Det kanske är skönt att få något annat att fokusera på lite!

• Missyk

Secretlyme, men 11försök tror du inte de skulle ta det på allvar och kunna ge lite hjälp på traven? Vad skönt med en kommande flytt!:) Kan tänka mig att det har stressat en del, och kroppen har ju svårt att hantera stress på många sätt och vis. Du ska se att det snart vänder! När ni minst anar de, som nu tex när ni "tar det lite lugnare" och inte känner samma stress :) håller tummarna för er!

• Missyk

Tillklaras, men fy vad hemskt och ledsamt att läsa din historia :( beklagar!

Men det är ju toppen att de äntligen har hittat orsaken, även om det är under all kritik.
    Nu får ni blicka framåt, 2015 kommer att bli erat år! Håller tummarna för er!

Svar på tråden BIM September 2014