• Bebben84

BIM September 2014

Muffins81 skrev 2014-09-07 20:42:36 följande:

Bebben84: åh, spännande!! Hoppas avsaknaden av PMS-symtom är positivt, hihi! Håller tummarna! Jag känner ingenting, mår som vanligt (tyvärr). :-0

Tack <3 vågar dock inte ens tänka på ett plus
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-07 20:45:15 följande:

Testerna reagerar ju på LH och tydligen hcg. Jag har sett fler som fått positivt på dom när de varit gravida än de som fått utslag innan mensen. Du är säkert visst gravid.

Men mitt räknades inte som positivt då det inte var lika starkt som kontrollstrecket. Jag reagerade på det för att jag fick tokblanka test under min ÄL (men pos på digitala) men när jag testade med den för 2 dagar sedan kom ett ganska starkt streck snabbt. Men bara hört av alla att deras ser ut så månades alla dagar så väljer att inte tänka något kring det :)
  • Bebben84

Asså ni är alla så jäkla gulliga som håller tummarna för mig imorgon! Blir nästan lite rörd <3

Dock känner jag mig typ rädd för att testa nu när ni säger att ni tror att det kan bara en ärta i magen haha! Typ lite "kalla fötter" fast ändå inte för vi önskar oss detta så innerligt mycket! Ni fattar nog vad jag menar :)

Tack för att ni är underbara i alla fall <3

• Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 20:54:20 följande:
    Håller tummarna för oss båda två! :)
    Ja oss båda <3 och varenda en här i tråden <3
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-07 21:07:08 följande:
    Hoppas hoppas :D Kommer hålla koll på tråden imorgon efter ditt svar på testet :)
    Tack gulliga du :)

Kan satsa allt jag har och äger på tokblankt test men det är ju så kul att testa att jag inte kan hålla mig :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 21:26:14 följande:

Jag är sugen på att testa imorgon även om det är tidigt! :)

Du är väl på ÄL+10 imorgon som jag?
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 21:26:35 följande:

Håller tummarna för dig bebben! JA såklart för alla här inne!!

Tack söta söta du!
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 21:52:07 följande:
    Borde ha bim torsdag eller fredag. :)
    Jag har BIM på torsdag och ska testa imorgon :)
  • Bebben84
    Det vackraste skrev 2014-09-07 22:01:18 följande:

Jo det kan man göra för att då ökar också östrogenet och inte bara progesteronet som är det som ger pms. ;) Därmed inte sagt att man inte kan ha humör osv även när det är graviditet. :)

Sant! Ja vi får väl se inom några dagar :)
Svar på tråden BIM September 2014