• eagle87

BIM September 2014

FruA78 skrev 2015-10-04 16:19:13 följande:

Tack så mycket secretlyme!

Jag fick provsvaren i torsdags och allt såg bra ut de hitta inget fel på mig eller min man. Så skönt att äggreserven är bra med tanke på min ålder är 37 år nu och var 35 när vi började. Nästa steg blir insemination med hormonbehandling och jag börjar med medicinen nästa vecka mest troligt. Max tre försök och det kostar 2000 per gång även om det är via landstinget. Det som kostar är att de tvättar sperman innan. Känner mig så hoppfull och nervös nu. Har bim nu på onsdag och första gången jag ser framemot att få mens.

Åh spännande med insemination :)
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-10-06 18:52:46 följande:

Blir ingen spolning för mig! Halsfluss och feber, yey.

Åh va jobbigt... Krya på dig
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-10-06 09:27:37 följande:
    Hoppas du fått positivt
    Lycka till imorn

Hoppas de går bra uppdatera efter
  • eagle87
    Nostalgity skrev 2015-10-08 16:39:31 följande:

Är vi många som är kvar och ogravida?

Ser att många kämpar med utredningar etc :-/

Fick pos på äl sticka idag också? Vad innebär det?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Ägget har inhe släppt än.

Kul att vi har äl typ samtidigt. Jag fick pos igår O förrigår.
  • eagle87
    FruA78 skrev 2015-10-16 13:45:27 följande:

Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.

Håller alla tummar O tår. Har du haft ngr biverkningar of medeciner?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-10-20 10:04:25 följande:
    Det är inte en jätterolig vetskap, men kanske kan vara gynnande inför utredningen <3
    Ja hoppas ju förstås på en graviditet för dej som inte leder till missfall .

När var du senast gravid?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-10-19 13:34:43 följande:

Tänkte ge en liten uppdatering om hur det går för oss. Vi har faktiskt tagit paus den här månaden :-O Det känns sådär, men gör troligen ingen skillnad i när vi får plus. Anledningen är att jag behandlats för en liten bakteriell vaginos, samt att min man börjat på medicin som måste stabilisera sig i några veckor. Längtar till mens! Vill få börja med Pergotime så snart som möjligt, hoppas så jäkla mycket på det. Kanske lite för mycket? TVÅ chanser med Pergotime att bli gravid innan julafton. Vet att mångt, också jag, hade som mål att bli gravid innan jul förra året. Nu är vi snart där igen. Hur tänker och känner ni andra??

Hej. Hade du ngt symptom för bakteriell vaginos?

Min äl va ngr dagar sen så har bim imorn.
  • eagle87
    FruA78 skrev 2015-10-21 16:33:21 följande:

Uppdatering av insemination. Allt gick bra i lördags men det gjorde ondare än spolningen det var inget jag var bered på men det onda gick snabbt över. Min man skulle vara där och lämna provet vid 9 tiden och jag fick en tid kl 14.00. Idag är det fem dagar sedan inseminationen och fick molvärk efter 1,5 dag och den håller i sig än. Det känns jobbigt vill veta om det har funkat eller inte. Ska testa den 30/10 känns långt till dess.

Hoppas :)

Ska du tjuvtesta??
Svar på tråden BIM September 2014