BIM September 2014
6:e dagen med mens nu... brukar bara vara 4 max fem dagar. Igår använde jag bara en tampong för på em/kvällen blödde jag knappt. Men nu har det tilltagit igen.. aaaah!!!
6:e dagen med mens nu... brukar bara vara 4 max fem dagar. Igår använde jag bara en tampong för på em/kvällen blödde jag knappt. Men nu har det tilltagit igen.. aaaah!!!
Mensen verkar ha avtagit lite igen. Hoppas den är på väg bort nu...
Igår va det jobbigt. Min syster skrev ut på FB att det är mindre än 2 veckor till RUL. Det brast fullständigt för mig. Jag skulle ju haft RUL ca 2-3 veckor efter henne.
Idag saknar jag pappa så det gör ont i hela kroppen, hans födelsedag idag. lika jobbigt vid varje högtid att han inte finns med oss.
Tack tjejer!
Har läst ikapp en del nu.
Grattis till er som plussat!!
Och jag tackar iaf för varningen om testlagrets tester. Det har ju uppenbart varit fel på vissa tester och jag uppskattar att någon har berättat det. Då kan man ju själv avgöra om man vill tro blint på testerna eller ta ett annat test också. Själv skulle jag verkligen inte vilja få ett falskt positivt kastat rätt upp i fejset! Så tack tjejer!
Nu är mensen äntligen över. Har haft ett par depp-dagar men nu är jag back on track!
Secretlyme & NILE90: NU är det er tur! Jag hejar på er!!!
Såklart önskar jag alla i tråden ett plus!!
Är det försent att börja tempa dag 8?
Eftermiddagsurin, dessutom kissat en timme innan. Apotekets test som visar från BIM. Taget 2 dagar innan. Är det ett streck eller inte? Lär testa igen imorgon bitti, sen har jag inga fler men märks väl på söndag/ måndag om mensen kommer :p
Så då har jag börjar tempa. 36.5 stod den på.
Men snälla nån. Ska man inte kunna ha olika åsikter? Om de flesta av er tycker att man endast ska kommentera de som tycker precis som en själv så är det nog jag som ska söka mig till en annan tråd. Diskussioner är ju 100% av meningen med vanliga trådar och även om såna här trådar är speciella så borde det inte dyka till 0%.
Poängterar att jag inte är det minsta sur eller arg. Jag gillar bara inte att använda smileys.
Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/