• Lizzie09

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-05 23:48:21 följande:
    Wow! Låter väldigt lovande :). Vi har samma BIM minns jag :). När har du tänkt testa? Jag tänker ta ett test måndag morgon när vi är på ÄL+10. Känner inga symptom alls förutom en skum känsla i tjejmagen. Typ som träningsvärk som stramar nedåt mot ljumskarna. Men annars mår jag toppen! Är gladare än vanligt och piggare än vanligt :). Jag har haft det så jäkla jobbigt föregående cyklar så jag njuter just nu oavsett resultat på Stickan :)
    Ja jag hoppas verkligen att det är något så det inte bara är kroppen som hittar på en massa :) Ja just det, vad kul! Jag hade tänkt testa på antingen måndag eller tisdag :) Vad skönt att du är så pigg och glad, hoppas det är ett tecken på att det är något som gror där inne! :)
  • Lizzie09
    Hummingbirden skrev 2014-09-07 14:23:18 följande:

Å där kom mensen.. Suck. Plussade igår och idag kom den jäkeln.

Tar nya tag! Lycka till ni andra ??

Neej vad tråkigt :(
  • Lizzie09
    Muffins81 skrev 2014-09-07 20:35:15 följande:

Ni med BIM 11/9, hur mår ni?? Ngn som testat? Jag mår (tyvärr) som vanligt, kommer nog tjuvstarta med ett litet test imorgon hehe. smile1.gif

Jag har BIM 11/9 men har inte testat än, ska försöka hålla mig till onsdag eller torsdag tror jag :) Jag har väldigt känsliga och ömma bröst, lite stick i livmodern då&då, illamående morgon och kväll och hade rikliga vita flytningar i ett par dagar, men har lustigt nog knappt haft några alls idag. Men vågar inte hoppas på att jag är gravid utan försöker ställa in mig på att jag får mensen till helgen för att slippa bli besviken när/om den kommer :) Håller tummarna för ett positivt test för dig imorgon! :)
  • Lizzie09
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

phpb0TAW215013.jpg

Grattis! :D
  • Lizzie09

Har såå jäkla ont i brösten och dom har svullnat upp ordentligt! Har BIM på torsdag och tänkte testa då, om inte mensen dyker upp först :) Håller tummarna!

• Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-09 11:09:06 följande:
    Jag ska också testa imorgon tänkte jag :). Är då på äl+12
    Och jag kommer testa på torsdag tror jag, då har jag BIM :)
  • Lizzie09
    goaround skrev 2014-09-09 11:41:22 följande:

BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!

phptvsiEu94198.jpg

Grattis! :D
  • Lizzie09
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:35:28 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Grattis! :)
  • Lizzie09

Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så

Svar på tråden BIM September 2014