-
-
TestlagretMissyk skrev 2014-09-02 11:23:02 följande:
Var är dessa test ifrån? -
Nu är ältestet svagare igen även om det aldrig va starkare än kontrollstrecket. Betyder det att ägget släppt nu då? Hade äl flytning en liten sådan några dagar innan strecket va lika starkt. Men är inte de konstigt??
-
Ser två fina rosa streck!!flugsvampis skrev 2014-09-04 06:26:00 följande:
Är det jag som är paranoid eller finns det faktiskt två sträck på detta testet? Trodde av hela mitt hjärta att det skulle vara lika toknegativt som de andra jag tagit så medan det låg o beslutade sig så torkade jag min stackars hunds diarrépölar :( så testet kan ha legat någon minut eller två för länge.
Jag är på BIM+2 har har redan haft otroliga humörsvängningar o känt mig nere sen äl. Har haft rosa flytning igår och dagen före bim. Har haft ont i brösten (ett åt gången, aldrig samtidigt) precis som före varje vanlig mens. Har känt "mensvärk" till o från ända sedan ÄL.
Kan det verkligen vara så att vi lyckats på första försöket?!
-
Nu ska vi väl inte kunnat ha missat ÄL iaf? :-P
-
Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?
-
Ofta man känner sig ignorerad i den här tråden...
-
Absolut inte. Är sällan man får svar bara om man frågar något eller så tyvärrkasovi skrev 2014-09-05 18:54:05 följande:Syftade du på mig nu? Jag menar bara att jag inte fanns på listan, för Milie undrade ju om det kommit nån ny :)
-
Ja vet ej. Måndag tror ja Har noll tålamod och är testtokig :-PWintersagah skrev 2014-09-06 17:36:37 följande:
Hummingbirden: Stort grattis till plusset!!! :D
Gummsan: Vi har BIM samtidigt! :) När tänkte du börja testa? ;)
-
Stor kramronja111 skrev 2014-09-06 19:34:06 följande:Ja, skrev ett inlägg i det ovanför kramen till dig.. På förra sidan..negativt igen...
Orkar snart inte mer.?
Känns så orättvist att vissa verkar kunna få hur många barn som helst, och jag kan inte ens få ett....