Inlägg från: josephiine |Visa alla inlägg
  • josephiine

BIM September 2014

Malinbarre skrev 2014-10-04 10:09:40 följande:

Så här såg dagens test ut! phpScARUI78395.jpg

Men jag ser ett svagt streck där, testat med digitala från CB med veckoindikator? Kram! ??
  • josephiine
    josephiine skrev 2014-10-04 13:55:36 följande:
    Men jag ser ett svagt streck där, testat med digitala från CB med veckoindikator? Kram! ??
    Självklart skulle det inte bli 2 frågetecken på slutet! Det skulle vara ett <3
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-13 16:39:33 följande:
    Jo, jag tycker nog att det skymtar något på graviditetstestet :)
    Jag ser också det svaga strecket, så såg typ mitt också ut, fast det var inget. Fick förklarat för mig att man kan se vart strecket skulle ha dykt upp om stickan skulle reagera på hcg, men självklar hoppas jag på att ditt streck stämmer :)
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 16:20:59 följande:
    Men åh, syntes inget alls på den bilden ju. Haha. Har en värdelös kamera.
    Ser lite ut som mitt test som jag tog för ett tag sen, jag fick förklarat för mig att det kan se ut som ett streck, men att det bara är stället där strecket ska dyka upp som visar sig, så det är en synvilla. Men hoppas såklart att det är positivt för dig <3
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:12:38 följande:
    Var som jag tidigare skrivit mycket tydligare i verkligheten..
    Det gjorde mitt också..Det är riktigt svårt att få till det med mobilkameran.. :/ men som sagt hoppas jag att det går vägen för dig och att det är positivt :)
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:30:59 följande:
    Tog ett i helgen som var svagt, och två stycken idag som visade starkare och de visade lika starkt, så jag tror inte det var något sådant :/ Men tack för att du tipsade ändå. Känns tungt just och jag tror att det tyvärr är kört.. Känner inte igen blödningarna så vet inte om det skulle kunna vara ett tidigt mf?
    Okej :) 

Hmm, Kan det inte vara genombrottsblödning då? sån blödning som kommer när mensen egentligen skulle komma?

Har ingen erfarenhet av mf, men som jag har förstått det så har man ont även om det är tidigt? Iallafall de flesta.. Jag vet inte faktiskt.. Vänta ett par dagar och ta ett nytt test, och blir blödningarna värre kanske du ska kontakta en bm?
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:46:11 följande:
    Vet inte, men man kan ju hoppas..

Ja jag får nog göra det, är ju tyvärr inte så mycket mer man kan göra just nu än att avvakta :/

Det blev verkligen "upp som en sol, ner som en pannkaka" för mig idag. 2 1/2 timme efter att jag fick det svaga plusset så kom blödningen, så satans tråkigt :(
    Kan tänka mig  att det känns jobbigt :/ men vi håller tummarna för att det blir bra :) tänka positiva tankar :)
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 23:05:08 följande:

Jag tar en paus från tråden tills jag fått lite klarhet i saker och ting. Bröt ihop totalt ikväll när jag berättade för sambon. Tack så jättemycket för ert stöd tjejer! Vi hörs! Kram

Massa kramar!
  • josephiine
    Paulas mamma skrev 2014-10-15 07:56:14 följande:
    Ägglossning+10 och BIM-7 idag.

Iiiiiiie, visst är det ett streck där?
    Jaa, jag ser ett svagt streck där :) vågar nästan säga grattis! :D
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-16 16:37:39 följande:

Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.

Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!

Är det 4 test som visat positivt men ändå blöder så tycker jag att du ska uppsöka bm.. Hoppas det bara är en genombrottsblödning! Hållar alla tummar och tår <3
Svar på tråden BIM September 2014