• Milie

BIM September 2014

Jag tänkte som ta det rätt lugnt den här cykeln, ungefär som förra. Jag har inte letat symtom och inte ens reagerat direkt på sekunden som något inträffat. Det som hänt idag är att jag varit på gränsen att skämma ut mig fullständigt samt att det högg till i ena bröstet och fortsatte göra ont typ en minut..sen försvann det tyvärr. Lite kul att man önskar sig smärta.

Anyhew. Gällande skämma ut mig. Jag sitter vid köksbordet med min sambo och min svåger. Sambon avbröt mig en gång och jag blir så fruktansvärt arg så jag säger "Nu får du fan ge dig." och smäller ner mitt glas i bordet. Det blev en kortare pinsamt tystnad och jag kände att jag var tvungen att gå på toa. Gick en sväng och lugnade ned mig. Insåg hur astronomisk min överreaktion var. Hah. Blev lite rädd för mig själv.

• Milie

Jag har bara haft en illamåendeattack och ett hugg i ena bröstet. Problemet är bara att illamåendeattacken kom redan 2-3 dagar efter ÄL, så det måste ha varit något annat. Idag är jag ÄL+7 och mår tyvärr bara fint. Hehe. Tar det dock lite med en klackspark. Någon gång kommer det ske, det vet jag, så jag är för närvarande rätt lugn.

• Milie
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 10:45:24 följande:

Ni som passerat BIM samt har BIM idag - hur går det??

Milie, såg att du skrivit längre bak. Hur går det? Hur mår du?

Skickar en styrkekram till Glädje, fyfan att kroppen ska jävlas så!!

Jodå, det går bra. Jag är vid gott mod större delen av tiden även om jag var nära ett mindre sammanbrott idag på universitetet. Hehe. Men jag kan vara lättretlig i vanliga fall också, så det är inte jättekonstigt. Var bara lite extra känslig idag, men det är inget som märks utåt nått särskilt. Är på ÄL+9/BIM-4 men tänker inte testa något innan BIM.
  • Milie
    Bebben84 skrev 2014-09-10 06:38:22 följande:

Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3

Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni?

Alla bilder du la upp visade ju positiva test! Jag är inte ens särskilt bra på att se svaga streck så om t.o.m. jag ser så är det banne mig positivt! Hehe. GRATTIS! Jag hade det lite på känn att det skulle vara din tur nu.
  • Milie
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 19:41:52 följande:

Heyorange, jag hoppas det är vår tur nu, och Milies och NILE90's tillsammans med alla andra <3

Idag har jag känt mycket molvärk, nästan som mensvärk. Äl på G snart.. :) Börjar testa på fredag. Idag satte jag igång med folsyran. Och även om det inte tar sig så har jag ett annat mål; när jag slutade röka gick jag upp 12kg på tre månader. Vägrar detta och tränar och äter ordentligt för att gå ner dom till nyår :)

Vad glad jag blir att du nämner mig! Jag hoppas också som en galning för oss alla. Lycka till med livsstilsförändringen! Jag har börjat lite smått också. Jag har gått upp 15 kg det senaste året och då var jag ingen sticka innan heller.
  • Milie
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3

Så väldigt roligt och välförtjänt! Även om jag visste att det skulle bli positivt så är det rätt häftigt att se det så där svart på vitt.
  • Milie

Jag börjar bli rätt nervös nu och självklart rätt så avis, det är ju inte så konstigt. Vi vill alla samma sak. Hur som helst så är jag på cykeldag 23. Innan vi började försöka så hade jag alltid en cykel på 23 dagar. Alltid. Sen blev den plötsligt 24, höll sig så två cykler och blev nu sist 25 dagar. Därför känns det som BIM redan från imorgon till och med söndag. D.v.s. BIM-2 till BIM+1. Drygt att det inte är mer exakt..

• Milie
    ammela skrev 2014-09-10 21:28:44 följande:

Håller tummarna :) några känningar?

Jag också, hehe. Men tyvärr har jag inte känt av något alls. Hur går det för dig? Var i cykeln är du?
  • Milie
    ammela skrev 2014-09-10 21:37:42 följande:

Vi är typ samma, BIM på lördag. negativt idag men tog på eftermiddagen och det är ju några dagar kvar, men tror iofs inte att det har tagit sig denna månaden.

Jo, nog kan det se annorlunda ut framöver. Vad kul att vi har BIM samtidigt. När testar du nästa gång? Jag tror heller inte på plus den här gången, men om mensen mot förmodan inte kommer så testar jag på söndag.
  • Milie
    Zora skrev 2014-09-10 22:28:55 följande:

Jag har också bim på lördag, så då är vi 3

Kul! Har du några symtom? När testar du?
Svar på tråden BIM September 2014