• Lizzie09

BIM September 2014

Tittade på testet igen några minuter senare, också då hade strecket blivit lite tydligare, så inbillning var det nog inte ändå. Men vågar inte hoppas på något utan jag är rätt inställd på att det är ett spökstreck och att mensen kommer komma i veckan..

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-12-16 11:09:41 följande:

Blev värre i min förkylning igår och ligger med feber idag :( nu blir det svårt att tempa fram äl. Skit då, får hoppas på att den sker på lördag helt enkelt :)

Lizzie, vill du lägga in bild?

Pyret, det kan vara möjligt att du retat tappen. När jag känt på den mycket innan mensen har det ibland kommit lite rosa på fingret och nån yttepytte blödning som sen avtagit. Sen har mensen kommit på bim.

MEN, nu hoppas jag att det var en genombrottsblödning eller nidis eller tom bara känsliga slemhinnor och att du är gravid <3 Är du det inte så får kroppen iallafall välbehövlig vila efter mf och då blir det nya tag <3

Usch då, krya på dig vännen, hoppas du snart känner dig bättre! :)

Slänger med en bild så får vi de om det kommer med något :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-12-16 12:40:01 följande:
    Men du, jag ser minsann!
    Pyret 85 skrev 2014-12-16 12:44:17 följande:
    Jag ser två streck! Hoppas det blir starkare!
    Skönt, då vet jag att mina ögon inte tappat förståndet helt iallafall :D Vågar dock inte lita på det alls med tanke på vad som hänt innan, men får hem 20 tester imorgon så då kan jag testa på :) 

• Lizzie09
    TigerEmmlis skrev 2014-12-16 14:31:49 följande:
    Ser oxå!! Hoppas hoppas!!!! :)
    Åh vad kul, hoppas bara att det inte är ett spökstreck nu!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-16 17:50:32 följande:

Och där kom mensen. Jag kan nog konstatera att jag har 12 dagar mellan älboch BIM. Har haft det de tre månaderna vi "misslyckats". Får räkna ut nytt BIM när jag kommer hem.

Vad synd :( Hoppas det går bättre nästa omgång! Kram!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-16 19:15:31 följande:

Åh, mensvärk from hell! Alltså det var längesen jag hade så här ont när jag har mens. Är dessutom JÄTTEsvullen över tjejmagen. 

Usch och fy :(
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-12-17 16:32:49 följande:

Gjorde världens kap idag! Trogna kunder till billigatester.se fick en ultraljudsmonitor för bara 29:-! Som köpt :)

Wao! Vilket superkap! :D
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-12-17 16:58:18 följande:
    Verkligen! Ska jag spara och ha kvar hemma tills den dagen jag vill lyssna på bebis <3
    Så himla mysigt! <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-17 16:58:53 följande:

Tog du ett till test imorse Lizzie?

Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)
  • Lizzie09

Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)

Svar på tråden BIM September 2014