• Bebben84

BIM September 2014

Peeernilla skrev 2014-09-01 19:24:47 följande:
    Tack för svaret! Då behöver jag inte vänta på ett starkare streck alltså! Iiih! :D
    Nä kör på ;)
  • Bebben84
    MagicQueen skrev 2014-09-01 19:28:46 följande:

Min mens kom tre dgr för tidigt smile4.gif

Ingen aning om när nästa bim blir, min mens är så oregelbunden som det verkar. Men oftast har cykeln varit 24 dgr, så om jag räknar på det så blir det 24 sep.

Gjorde min också förra månaden :( lika frustrerande att den är tidig som sen nästan :(. Nya tag nu till nästa försök! Kram
  • Bebben84

Är på ÄL+3 idag. Känner ingen molvärk men det känns som om livmodern typ är spänd? Svårt att förklara men känns skitskumt. Inte känt så innan. Fler runt samma ÄL-dag som känner något liknande?

• Bebben84
    Emilix skrev 2014-09-01 19:48:52 följande:
    Tack för svaret, får beställa därifrån då :)

Det här kanske är en dum fråga, men det där digitala jag antar att det är engångs test va?

Då måste man ju köpa flera om man vill testa i några dagar, typ om man ska köra på SMEP metoden, då blir det ju rätt dyrt. Om man börjar testa på dag 10 och sen ska testa fram tills man får positivt test.
    För mig räcker ett sådant test med 10 stickor i 2 månader och då börjar jag på dag 10 och kör SMEP :). Och ja, det är engångstester :)
  • Bebben84
    Emilix skrev 2014-09-01 19:53:30 följande:
    Äsch såg ju nu att det va 10 test för 249 kr. Det va ju ändå rätt okej pris tycker jag. :)
    Jag tycker absolut det! Då slipper man försöka utläsa om tester är pos eller ej. Det kan bara bli glad gubbe eller tom ring :)
  • Bebben84
    Emilix skrev 2014-09-01 19:53:30 följande:
    Äsch såg ju nu att det va 10 test för 249 kr. Det va ju ändå rätt okej pris tycker jag. :)
    Sen blir man på sjukt bra humör när man ser den lilla smilande gubben le mot en haha :D
  • Bebben84
    VioloLaviose skrev 2014-09-01 20:48:08 följande:

Wait wait... Vad är smep?

Sperm meets egg plan. Googla så får du beskrivning :)
  • Bebben84
    S_Mamma skrev 2014-09-01 21:05:31 följande:
    Min mage var spänd, det kittlades och stack 3 dagar efter ÄL. Sedan kändes det oftare och "värre" 4 dagar efter. Nu är det dag 5 och känner ingenting..

9 dagar till BIM och ett negativt test i morse. (Kunde inte hålla mig efter jag såg blod på min handduk efter duschen. Ingen förklaring på vart de kom ifrån men fick nidblödning med första så var tvungen att ta ett test, haha)
    Hos mig sticker det inte utan känns mer som träningsvärk och det drar lite mot ljumskarna. Gör absolut inte ont. Mer en känsla som gör sig påmind till och från.

Men du har några dagar kvar till BIM så det kan ändå visa sig positivt om några dagar :)
  • Bebben84
    S_Mamma skrev 2014-09-01 21:37:30 följande:
    Jag skulle jag kalla molvärk/mensvärk. Kommer i vågor, ens stunden känns det inget och sen helt plötsligt spänns det?

Ja, tänker testa på lördag/söndag och se. Men hur sjutton ska man hålla sig?!
    Jag hade molvärk förra månaden från ÄL+2 fram till mensen. Men denna månad känns det inte riktigt så. Känns inte som mensvärk. Jätteskumt. Hmm, aja, den som lever för se :)

Ja det är svårt att hålla sig när man är sååå nyfiken :). Jag har gjort så att jag skrivit in i min kalender att jag tidigast ska testa ÄL+10. Och det tänker jag hålla. Skönt att ha det som mål och inte testa för tidigt för man tappar lätt hoppet lite då :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-01 22:23:10 följande:

Bebben84; när ska du testa dig? :) vi har väl samma bim ungefär.

Nästa måndag den 8:e tänkte jag :). Du då?
Svar på tråden BIM September 2014