• Bebben84

BIM September 2014

Eme91 skrev 2014-08-31 19:54:45 följande:

Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)

Yeeeeeeeey!!
  • Bebben84
    mallanbrallan3 skrev 2014-08-31 21:07:58 följande:

Hej jag vill också gärna vara med! Vi har kört igång med syskonverkstan till våran 9 månaders dotter.

Ska ha ägglossning den 14e sep. och vi tänker köra varannan dag eller så fort tillfälle ges ;)

Bim 28 sep :)

Mallanbrallan3, 23 år, andra barnet, första försöket.

Välkommen! :)
  • Bebben84

Vi skulle köra SMEP denna månad men det blev en lite egen version av den :D. Vi sexade varannan dag fram till beräknad ÄL men den var en dag sen så det blev både dagen innan ÄL, på själva ÄL-dagen och dagen efter. Idag orkar sambon inte haha :D. Får väl nöja mig med denna månadens försök helt enkelt :)

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 22:18:18 följande:

Låter som du lyckats täcka äl iallafall! :)

Jo så kände jag också så vill liksom inte pressa sambon. Vårt sexliv ska inte förstöras pga allt detta :)
  • Bebben84
    MiaIa90 skrev 2014-08-31 22:19:28 följande:

Det är inget fel på min sambo hans simmare är kollade utan jag dom har pco men regelbunden mens och har äl dom senaste månaderna.
    Väger fortfarande lite för mycket men har gått ner 55kg på 1,5år.
    Ska ringa Gyn och se vad dom säger i morgon om jag hittar nr.

Riktigt grymt jobbat av dig med vikten! Keep on going :)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 22:36:35 följande:

Nej det vill inte jag heller, vill inte ha det där stela. Denna gång blev det lite stelt sådär, men det var första gången med äl-tester och jag blev väldigt på :p annars så är vi noga med mycket närhet och kärlek, det sker för oss naturligt :) som tur är har han inte prestationsångest. Vill inte hamna där..

Ens gången för oss denna månad blev också lite stelt. Vi vet båda supertrötta och ville helst sova efter tuffa arbetsdagar :). Men det var bara den gången och en stel gång får man kanske räkna med när man ska bara kaniner under en period :P. Men nu får vi vara oss själva igen i en månad så det känns skönt :)
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-01 10:24:04 följande:

Hur kan två Äl-test visa så olika resultat från samma urinbehållare?? :-S

Tycker det alltid är så när man kör med 2 olika märken
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-01 10:33:08 följande:
    Litar på de gröna imorse och det rosa nu då :-P

BMI blir ändå 15e va eller blir det senare?
    Ja du har garanterat ÄL på g nu :)

Det där är så olika..är din äl sen? För i så fall skjuts din BIM också fram om din lutealfas brukar vara den samma.
  • Bebben84
    Muffins81 skrev 2014-09-01 10:35:52 följande:

Gummsan: Jag fick en glad gubbe med digitalt ältest, vanliga billiga stickor visade dock bara ett svagt plus. Hade jag inte haft det digitala hade jag nog tolkat stickan som negativ. Knepigt det där, kommer köra med digitalt ältest i fortsättningen med. Tyckte det var superbra att inte behöva fundera, antingen plus eller minus liksom. Gick inte att tolka fel.

exakt samma med mig
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-01 11:17:44 följande:
    Ingen aning :-/ Så här har menscykeln vart innan iaf.

Dom två sista mån har jag testat bidrottninggele kapslar första och flytande denna men verkar ej få ner cykellängden.
    ok då har du mellan 33-38 dagar? Men din lutealfas är 14 dagar då?
Svar på tråden BIM September 2014