BIM September 2014
Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)
Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)
Hej jag vill också gärna vara med! Vi har kört igång med syskonverkstan till våran 9 månaders dotter.
Ska ha ägglossning den 14e sep. och vi tänker köra varannan dag eller så fort tillfälle ges ;)
Bim 28 sep :)
Mallanbrallan3, 23 år, andra barnet, första försöket.
Vi skulle köra SMEP denna månad men det blev en lite egen version av den :D. Vi sexade varannan dag fram till beräknad ÄL men den var en dag sen så det blev både dagen innan ÄL, på själva ÄL-dagen och dagen efter. Idag orkar sambon inte haha :D. Får väl nöja mig med denna månadens försök helt enkelt :)
Låter som du lyckats täcka äl iallafall! :)
Det är inget fel på min sambo hans simmare är kollade utan jag dom har pco men regelbunden mens och har äl dom senaste månaderna.
Väger fortfarande lite för mycket men har gått ner 55kg på 1,5år.
Ska ringa Gyn och se vad dom säger i morgon om jag hittar nr.
Nej det vill inte jag heller, vill inte ha det där stela. Denna gång blev det lite stelt sådär, men det var första gången med äl-tester och jag blev väldigt på :p annars så är vi noga med mycket närhet och kärlek, det sker för oss naturligt :) som tur är har han inte prestationsångest. Vill inte hamna där..
Hur kan två Äl-test visa så olika resultat från samma urinbehållare?? :-S
Gummsan: Jag fick en glad gubbe med digitalt ältest, vanliga billiga stickor visade dock bara ett svagt plus. Hade jag inte haft det digitala hade jag nog tolkat stickan som negativ. Knepigt det där, kommer köra med digitalt ältest i fortsättningen med. Tyckte det var superbra att inte behöva fundera, antingen plus eller minus liksom. Gick inte att tolka fel.