BIM September 2014
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Åh vad snällt! Tack <3 Nä nu är det dags för sängen tror jag. ska vara iväg redan kl 10 imorgon då sonen ska på friidrottsträning.
Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla
Hej alla! Jag är 25 år och ar ett kid sen tidigare! Det är fösta gången vi prickat in äl-plus, den 8:e, tre dagar senare fick jag en blödning som var liten men färsk.
Den slutade under dagen, nu inväntar jag nästa helg för att testa, enligt min mensapp ska jag ha BIM om 4 dagar, men känns ju säkrare att vänta 7, då jag haft mycket mellanblödningar och strul sen jag tog ut pstaven i maj.
Ojojoj 4 dagar! :D heja alla!
Det onda i ländryggen sitter i även idag.
Jahapp där kom röda veckan i natt, bim+7 eller 8 kanske man ska säga. Men men, skönt med ett svar! Nu kan man börja om. Men hur räknar man nu då? Har ju tidigare haft en cykel på 21 dagar, och nu när jag kollade min app så blir denna cykel 29 dagar. Ska man räkna på 29 då? Har i alla fall köpt äl-test, så får se om dom funkar...