SecretlyMe skrev 2014-09-18 20:53:39 följande:
Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..
Jag har tyvärr inget svar på din fråga men jag känner igen mig lite och tänkte skriva och be om lite råd här ikväll jag med.
Jag har testat med äl-test senaste månaden och fick positivt test i söndags och måndags sen i tisdags var det neg så jag gissar på att jag hade äl i måndags kväll eller något sånt. Hade inga äl-flytningar som jag märkte av varken sön, mån eller tis. Tidigare idag däremot när jag var på toaletten så upptäckte jag lite flytningar som gick att dra ut som en bro mellan fingrarna. Hade sex senast i måndags så tror inte att det kan ha varit det. Kan man få såna flytningar utan att det är vid äl? För det kan väl inte ha dröjt ända tills idag för ägget att släppa?