• lnzmra

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-08-30 17:28:33 följande:

Det är.inte positivt, så äl har iallafall varit :)

Tack! Skönt att veta!
  • lnzmra
    Eme91 skrev 2014-08-31 19:54:45 följande:

Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)

Wiho, grattis!!
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-01 14:29:45 följande:

Var just hos min gynekolog för att ta cellprov efter att ha gjort en konisering i mars i år pga cellförändringar. Berättade även att vi försöker skaffa barn så hon frågade om hon fick göra ett UL. Självklart fick hon det och hon sa att hon kunde se att jag precis haft ägglossning på höger sida då hon kunde se rester efter det. Och jag kände tydligt att min ÄL skedde på höger sida men det var så jäkla häftigt att få det bekräftat och få se hur det såg ut! Även om det bara var en mörk fläck haha! 

Jag ska till gynekologen nu för återbesök efter lätta cellförändringar förra året. Se om ja får UL med..
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-02 21:30:06 följande:
    Har du haft det sedan ÄL? Jag har inte molvärk utan någon annan konstig känsla. Mer som träningsvärk i tjejmagen och ner mot ljumskarna
    Jag är på ÄL +7 och känner också som träningsvärk ner mot ljumsken men bara på vänster sida.. Tog dock cellprov igår vet inte om det kan vara det..
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-02 21:40:44 följande:
    Jag tog cellprov i måndags och hon sa att det enda son kunde påverka efteråt var att jag kunde få en blodblandad flytning, men det fick jag inte. Har du haft den här känslan någon annan månad?
    Okej, fick inte heller någon blödning efter det.. Va i måndag med.

Nä så hör har jag inte känt tidigare, har även haft täppt näsa från och till nu på kvällen och ont/brännande i halsen i några dagar, känns som en förkylning.
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-02 21:56:34 följande:
    Jo förkylning här med men det är väl 90% av befolkningen just nu så jag tar det inte som ett tecken :).

Men denna känsla är bra skum...hoppas det betyder något bra för oss :)
    Jo sant! Hehe men man önskar!

Ja visst, hoppas verkligen det betyder något bra :)
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-03 18:26:30 följande:
    Jag har BIM 11/9 och tänkte testa på ÄL+10 först :). Kliar det i testfingrarna? ;)
    Okej =)

Ja det gör det, haha beställde tester och de kom idag.

Men har tänkt vänta till ÄL+10 med (på fredag) men helst vänta till på lördag!
  • lnzmra
    VioloLaviose skrev 2014-09-03 19:49:28 följande:
    Har bim 9/9, testade i morse. Blev ett

Spökstreck typ , bara en rosa knappt synlig linje längs där teststecket ska vara.

Ska man vänta eller

Pröva imorgon? Känns onödigt egentligen och onödig

Miljöpåverkan men man är ju så otålig
    Okej, spännande!

Lägg upp bild?

Jag skulle väntat någon dag så det blir kanske blir starkare streck ;)
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-03 20:23:09 följande:
    Om du kan så håll dig till lördag så du får ett ännu mer säkrare svar :)
    Ja, ska verkligen försöka =)
Svar på tråden BIM September 2014