BIM September 2014
Bebben84, hur kommer det sig att du ska dit? Enbart därför?
Bebben84, hur kommer det sig att du ska dit? Enbart därför?
Jag har en fundering till ang "bygga-bro-Äl".. Efter man har kommit blir det ju samma effekt, eller är detta bara om man är runt ÄL? Upptäckte detta idag..man blir lite knäpp av allt man läser ;)
Joss82, för att jag tog en k
Oj :) för att jag tog en kissepaus i mysandet och det var när jag hade kommit inte han :)
Oj vad många olika metoder det finns alltså hehe. Herregud det är en djungel! Nu var det ju någon som hade kommit på helt motsatsen med, sett i flera andra trådar. Att man inte ska ha för mkt sex utan spara sig. Ja hej och hå!
Jag måste rekommendera ett youtube klipp till er!! The great sperm race! Helt fantastiskt och svarar på många av era frågetecken :)
Har också haft Äl någon gång mellan 19-22 och fått sån molande värk på ena sidan, känns jätte mkt när hade sovit. Känner mig trött och helt plötligt har magen börjat fungera ( inte kunnat göra nr2 utan hjälp av laxermedel de senaste året ungefär )
Det är läskigt om man inbillar sig allt !
Vad tror ni om dessa grav-testen?
http://gamla.tradera.com/item/341825/213712802/10-st-supertidiga-graviditetstest-omgaende-leverans-
"Testet är känsligt för 10 mIU/ml hCG i urin vilket innebär att du kan få positivt resultat redan 6-7 dagar efter befruktning!"
Kollade på billiga-tester ( som många rekommenderar! Och just för att de går att ta tidigt och att de inte ska ge sk spökstreck som många andra som ex cb.
Men på billighetstester är Känsligheten är 25mIU/ml HCG.
Är den översta fejk. eller är den så jäkla bra?
ursäkta för tjatet :)
Tog ett test i morse!