Inlägg från: blackpeach |Visa alla inlägg
  • blackpeach

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-14 20:24:40 följande:

Är det inte för tidigt att bli svullen..?

ja det är det väl?? Kanske har ätit ngt konstigt. :)
  • blackpeach
    kasovi skrev 2014-09-15 08:23:36 följande:
    Hahaha, ja. Vår yngsta katt brukar jag kalla för "våran håriga lilla son". Det har familjen snappat upp, och pojkvännen också. Det heter inte "din katt..." hemma hos oss längre utan alla säger "din son ".

Åh herregud, när jag läser vad jag själv skriver... mitt liv går bara utför ;) hahaha!
    Haha. Vi köpte just vår tredje katt...
  • blackpeach

Bim -5 och kostigt stickande i livmodern och "träningsvärk" i ländryggen. Annars ingenting....

• blackpeach
    ÄlskarMina skrev 2014-09-15 23:51:54 följande:
    Stick brukar vara ett gott tecken.. Det hade jag förra grav. Håller tummarna!
    Åhh tack. Väldigt spännande! Ska testa på torsdagmorgon. :D
  • blackpeach

Jag fiser så himla illa. Hoppas det är ett tecken annars får jag nog se över min kost! hihi

• blackpeach

Ska testa imorgon på bim -4. Känner inte så mycket. Lite dragningar i livmoder som känns annorlunda

• blackpeach
    Pyret 85 skrev 2014-10-19 11:09:38 följande:

PMS deluxe!

Jag med. började grina imorse för ingenting. :/
  • blackpeach

Hej har sörjt färdigt mensen nu! Ny bim 20/11 om nån vill lägga till? Fjärde riktiga försöket nu.

• blackpeach
    SecretlyMe skrev 2014-11-17 08:43:52 följande:

För att uppdatera läget här så försöker vi inte denna gång, inte som föregående månader. Jag kör inga ältester och tempar inte. Min karl jobbar mycket borta nu med jobbet och jag tröttnade på schemasex. Det har hjälpt jättemycket för bådas våra humör och ingen av oss har känt stress över det här.

Jag har under helgen haft mycket älsmärtor och mycket flytningar, går jag tillbaka föregående månader sker äl dag 16 eller dag 19, vilket är idag eller på torsdag.

Nu får det bli lite som det blir, men bim är iallafall nån gång mellan 29/11-2/12. Är gärna med på bimlistan ändå :) 23 år, 1a barnet, 7 försöket.

Lizzie, hur går det?! :)

Det var det vi gjorde. Bestämde oss för att skjuta upp försöken till våren. Då hände det. :)
Svar på tråden BIM September 2014