Monsan skrev 2014-08-31 11:08:57 följande:
Åh vad jag lider med dig.. Har oxå graviditeter som poppor upp till höger och vänster, men det är iaf från kompisar som inte önskar något annat.
Håller tummarna för att vi båda slipper mensen denna gång.. :).. Några symtom?
Hade hon önskat barn hade situationen sett helt annorlunda ut, då hade jag inte reagerat på samma sätt. Men jag har sagt till henne flera år att skydda sig eftersom hon inte vill ha barn, men hon har typ aldrig använt skydd och legat med 36 (!!!!) stycken. Då det är väl ett mirakel att hon inte blivit på smällen förrän nu.. Det va jag som rådde henne till abort nu, men att hon vräker ur sig att hon ska supa ihjäl ungen gör mig riktigt sårad och arg.. Jag vågade inte ens dricka en droppe vin igårkväll på en inföyttningsfest ifall det nu har tagit sig denna månad.
Och hon säger en sån sak.. Jag sa till henne att hon inte kan supa bort en unge, den kan mycket väl överleva, då säger hon:"ja men då kan ju du ta den då".. Då sa jag bara att hon va dum i huvudet..
Nja, huvudvärk konstant i ca 1 vecka nu, men är dålig på att använda glasögonen så kan vara det, sen varit snorig till och från nästan varje dag. Känningar och stickningar i brösten och lite värk i "tjejmagen".. Men inge mer.. :/