Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BIM September 2014

Har som mensvärk i ryggen och molande i livmodern, men säkert bara kroppen som spökar. Är helt 100 på - denna månaden

• 1StoltMamma

Vågar man testa på på fredag är då på bim -5 ?

grattis till alla plus, åååh vad ja vill ha mitt plus, maj känns som en bra månad att få ett knyte i haha

• 1StoltMamma

Vad glad jag är för er skull bebben84, Grattis ännu en gång.

Själv är jag nog sken gravid, har redan halsbränna och haft i 3 dagar i rad ? Drar i livmodern och har även mensvärk på de och yrsel så de skriker om det.

• 1StoltMamma

Jag har bim den 17/9 så känns liksom lite tidigt för halsbränna när de kommer som ett symptom? Eller? Jag hoppas ju men något klingar i huvudet att de inte tog sig och något säger att de gjort de. Men vågar inte hoppas

• 1StoltMamma

Första graviditeten som jag hade (dock inte fullföljd) fick jag jätte tidiga symptom med extrema sug och yrsel.

Graviditet 2 hade jag lite molande värk som jag brukar ha innan mens och hade aldrig halsbränna eller så under den graviditeten och knappt någon yrsel.. ja de varierar ju så men hoppas hoppas

• 1StoltMamma

De är ju helt sjukt vilken halsbränna jag får på kvällarna och även denna yrsel, måtte de vara en graviditet haha

• 1StoltMamma

Som väntat fick jag minus idag på bim-5 men hoppet är inte helt borta ,tänkte testa måndag då är jag på bim-3 och sist Jag fick plus var på bim -2 och då var de starkt

• 1StoltMamma

Jag är på bim -3 imorgon men vågar inte testa, testade idag och fick minus och har nu köpt clearblue.digital

• 1StoltMamma

Är så arg ... Stort minus bim-3 men jag vet ju ändå att de inte tagit sig denna månaden. Har nu köpt ägglossningstest för nästa månad, så säker är jag. Trodde de skulle gå snabbare med syskon men tji fick jag.

• 1StoltMamma

Känns bara som att många inlägg blir "försvunna" i allt skrivande haha rätt mycket folk här nu. Men vad kul

• 1StoltMamma

Mensen har fortfarande inte kommit och de blir bara minus på stickan men känns som den ska komma när som

• 1StoltMamma

Och där kom tant röd. Får hoppas oktober ger mig ett plus istället. Eller rättare sagt de ska ge mig ett plus haha! Grattis ännu en gång till alla som har fått plus och för er som väntar på bim håller jag tummar och tår för! Lycka till nu tjejer

Svar på tråden BIM September 2014