BIM September 2014
Inget mens idag heller.
Blev inget av de svagt orangea flytningarna.
Har haft externs yrsel senaste timmen.
Köpte CB digital med veckovisare idag, så testar tidigt imorn.
Kram alla Goa som väntar.
Inget mens idag heller.
Blev inget av de svagt orangea flytningarna.
Har haft externs yrsel senaste timmen.
Köpte CB digital med veckovisare idag, så testar tidigt imorn.
Kram alla Goa som väntar.
Testet visade "inte gravid" men fortfarande inte en tillstymmelse till mens.
Bara att vänta några dagar och se vad som händer då.... Inte gått över tiden så hör länge sedan jag började följa min kurva.
Testet visade "inte gravid" men fortfarande inte en tillstymmelse till mens.
Bara att vänta några dagar och se vad som händer då.... Inte gått över tiden så hör länge sedan jag började följa min kurva.
Och där kom mensen
Nytt BIM 29/1, försök 8
Det är så skönt att ha samma gäng här inne. Inte så att jag inte önskar att vi alla blir gravida såklart! Men mesans vi kämpar är det en trygghet att finnas i det här rummet, utan massa nya människor varje månad. <3
Tycker alltid mensen är den jobbigaste och mest deppiga perioden när vi försöker bli gravida. Både för att den representerar ett misslyckat försök, men också för att det känns så långt till nästa gång och man har inte orkat jobbat upp glädjen och hoppet igen. Kanske extra denna gången då jag gick över tiden, har mensvärk från helvetet och vi gått in i ett nytt år.
Kram på er alla <3
Jag har varit borta i några månader men jag hoppas att det var okej för alla att jag kom tillbaka? Jag kände att jag inte ville gå in i någon annan grupp och skriva för den här har det i stort sätt alltid varit trevlig ton i och det finns en sådan fin omtanke om hur alla har det.
2015 kommer bli vårt år kram på er <3
Emmissara - vill du hoppa in i BIM listan igen?
Detta med att försöka skaffa barn är så mycket mer påfrestande och tuffare än vad jag någonsin kunde tro..
Nu är det nog slut på riktigt...