BIM September 2014
Äl idag kanske??? Blir inget mysa idag så jag hoppas det räcker med igår..
Trodde Äl var igår för jag fick den typiska Äl smärtan, men det verkar inte riktigt så om man kollar tempen.
Äl idag kanske??? Blir inget mysa idag så jag hoppas det räcker med igår..
Trodde Äl var igår för jag fick den typiska Äl smärtan, men det verkar inte riktigt så om man kollar tempen.
Min temp hoppar som en jojo för tillfället.
ok ska skriva ett jätte privat långt inlägg, hoppas på att inte bli dömd, vill bara ha råd o synvinklar, som ni vet bor jag i england o jag är övertalad om att jag bodde ii sverige skulle ja få testa pergotime för att få en rättvis chans då ja har pcos och oregelbunden mens. jag har haft regelbunden mens fram tills juni i år men blev ändå inte gravid fastän vi tajma äl, men man ska ju få bättre ägg av pergo,
hursomhelst så får jag ju ingen hjälp då jag klassas som överviktig, mit bmi är 26,8. i sverige vill de att man ska ha bmi under 30, jag kan inte åka till sverige för min man är inte skriven där o kan därför inte bli undersökt,
jag har nu lyckats få tag på clomiphene från ett apotek i närheten av mitt jobb, känner managern bra, jag ljög o sa att jag fått de tidigare av en läkare i sverige, han tog en stor risk genom att beställa medcin till mig utan recept, han ska få in de på måndag(hoppas han inte ångrar sig)
jag vill bara göra ett sista försök innan vi typ slutar försöka, för ja orkar mentalt inte misslyckas mera. alla runtom är gravida lr har barn, de kanske blir gravida igen o får syskon o ja står bara på samma ställe. ja tror de finns chans att ja kan bli gravid naturligt men tror de kan ta väldigt lång tid me tanke på min oregelbundna mens. hade äl 14 nov, innan de 30 aug, innan de i slutet på maj.
de finns ju risker med clomid, som för många mogna äggblåsor, cystor, defekter på foster såsom hjärn o hjärt defekter, min man är tveksam men ja kan övertala han.
vad är era tankar åsikter?
Har inte heller så mycket att tillföra. Väntar på Bim. Dagens kurva
Kom på en sak som hände inatt. Jag vaknade av att jag hade en fruktansvärd kramp i vaden, så där vidrigt ont så man inte vet vart man ska ta vägen. Var tvungen att ställa mig upp tills det gick över. Gick inte att slappna av och inte art gå. Ont.
Men iallafall så påminde sambon mig om att såna här kramper hade jag när jag var gravid förra gången och vad jag kan minnas har jag inte haft det sedan dess. Har ingen aning om ifall det kan ha med graviditet att göra, men det ska bli spännande att se
Någon vid dator kan gärna få ändra mitt Bim till 12/12
Tempen sjönk idag, betyder detta att jag aldrig hade ÄL?
Ja alltså jag tempar ju när jag vaknar, vilket inte alltid är vid samma tidpunkt. eller som imorse vaknade jag vid fem, och då tempade jag eftersom jag behövde gå upp och kissa. Jag går inte upp vid samma tidpunkt varje dag och därför är det svårt att alltid få samma tid.