Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-16 10:36:24 följande:
    Jadu, jag vet faktiskt inte vad som händer med min kropp.. Blöder fortfarande och tog ett graviditetstest idag för att få se ett negativt test så att jag kan släppa det hela och gå vidare. Men testet visar ett tunt streck till så jag fattar ingenting. Har hört att genombrottsblödning inte är så ovanligt, men jag vet inte vad jag ska tro. Kanske bara har en riktigt otur med just dessa stickor. Kommer ta ett test i helgen igen så får vi se vad det visar <3
    Hur är blödningen? Som din mens eller annorlunda? Du kanske är låghormonare också. 
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-14 22:05:14 följande:
    Vad roligt att du är kvar VioloLaviose, har saknat dig! :) Hur mår du nu?

Yes, BIM idag men ingen mens än så länge :) Håller tummarna stenhårt att det ska ha tagit sig denna gång!
    Ja jag kikar in ibland och försöker hänga med :) väntar på dig ju! :)

Mår någorlunda. Vecka 9+5 idag :) har fått se bönan på vul . Men illamåendet , jösses...

Har du tagit något test? <3
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-15 21:56:19 följande:

Ingen mens än, BIM +1! Kände mig nästan säker på att den skulle komma idag, men den har inte kommit än iallafall :) Spänningen stiger!

Men åh vad spännande! När ska du testa?
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-16 17:19:47 följande:
    Åh, det vore så underbart om det vore så! Dock känner jag mig inte särskilt gravid förutom att jag är ovanligt svullen runt livmodertraken och lite extra lättirriterad, men genom dessa trådar på familjeliv så har man förstått att man kan vara gravid utan att man känner sig som det :) Det är helt fantastiskt vad mycket man lärt sig och hur mycket stöd man fått från denna tråd! <3
    :) :) :) :) :)

Jag kände ingenting förrän vecka 7 typ !

Heja! Imorgon får jag min doppler så jag kan lyssna på hjärtat :)
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-16 18:58:12 följande:
    Jaså okej :) Ja allt jag känner är lite stick och drag i livmodern och ljumskarna till och från, svullen mage och lättirriterad. Annars ingenting! Åh var mysigt att ha en sådan hemma! Vart hittar man en sådan? :)
    Det räcker kanske gott oh. Väl med "bara" de

Symptomen :) hur har det gått?

Köpte på billigatester för 349 :) super!
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-17 13:17:24 följande:

Testerna kom med posten, woho! Testade inte med morgonkisset, men det ser ut som att testerna visar svaaga streck! Dock vågar jag inte tro på något till 100% förrän jag tagit det digitala, vilket nog får ske imorgon eller övermorgon :) Så himla pirrigt!

Biiiiiiiild!!!!!!!

Var har du köpt tester ifrån?
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-17 14:08:10 följande:
    Hade bråttom iväg till jobbet så hann inte ta några bilder, men fixar ikväll! :) Jag köpte dom av en vän som hade köpt på sig ett stort lager, så vet inte vart dom är ifrån faktiskt :)
    Aha :) spännande! Kommer sitta som en igen i appen ikväll
  • VioloLaviose

Åh lizzie :( har läst ikapp nu. Önskar så att det är något annat än den satans mensen nu :( <3 <3

Svar på tråden BIM September 2014