Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-12-05 04:54:32 följande:

Knäpptyst i tråden ju. Nu har ägget släppt, negativt test idag. Tempen steg.

Japp, samma här. Är på dag 9 i min cykel. Ska snart börja sexa igen. Vi kommer nog gå tillbaka till varannan dag sexet (typ SMEP) denna månaden då det fungerat bäst för oss. Hade bara sex två gånger kring ÄL förra månaden och försökte "spara" sperma, men min make blev stressad av det, så nu kör vi på att mer sex gör det mer avslappnat och mer roligt och sexdriften blir högre.  
  • SRMmamma87
    Zora skrev 2014-12-11 06:30:07 följande:

Tog ett test imorse och det är positivt! Jag kommer inte kunna jobba idag!

Stort grattis! Vilken lycka!
  • SRMmamma87
    CarolineElf skrev 2014-12-14 14:56:51 följande:

Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!!

Stort grattis! 
  • SRMmamma87

ÄL-testet visade glad gubbe idag Glad Hade sex igår och i förrgår och planerar såklart ikväll och imorn också. Min stackars man är lite sjuk, men han har ändå lovat att sexa på.

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-12-15 19:10:10 följande:
    Har för mig att spermierna påverkas när mannen är sjuk?
    Eftersom spermierna bildas tre månader innan så antar jag att det isåfall påverkas om tre månader. Kanske de blir lite slöa? Vi kör på i vilket fall och hoppas på det bästa. 
  • SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2014-12-16 12:22:50 följande:
    Usch då, krya på dig vännen, hoppas du snart känner dig bättre! :)

Slänger med en bild så får vi de om det kommer med något :)
    Det är något svagt där! 
  • SRMmamma87

Innan någon säger något så vet jag såklart all statistik etc. men känslan är den samma. 

• SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2014-12-20 11:21:09 följande:

Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3

Fy vad tråkigt! Speciellt när man hoppas och tror så mycket, vi har nog alla varit där. Kram på dig!
  • SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2014-12-20 15:05:16 följande:

Tack för stödet tjejer. Usch, det är riktigt jobbigt idag, har gråtit till och från hela dagen.. Den stora besvikelsen gör så ont i hjärtat och vi har ju tidigare bestämt oss för att ta ett uppehåll på 4 månader om det inte skulle ha tagit sig denna gång.. Det kommer nog bli de längsta 4 månaderna i hela mitt liv..

Jobbigt att behöva ta en paus. Hoppas ni kan fokusera på annat under tiden om det går. Kram
Svar på tråden BIM September 2014