BIM September 2014
Glad Påsk!
Glad Påsk!
Imorgon är det dags för läkarbesöket då jag ska kolla upp knölen i mitt bröst.. Är så orolig att jag mår illa, man kan ju inte låta bli att tänka det värsta..
vet inte vad ja ska göra, jag är på äl+20 idag, har haft ont i tjejmagen i en vecka, så trodde ja skulle fått mens för typ en vecka sedan men icke. Just nu är jag sjuk också så jag kan inte gå på tempen.
Vi hade sex på äl och även några dagar innan, men vi hade skydd så jag borde inte varai gravid nu, men undrar vad det är min kropp håller på med.
Så har fått en tid den 22/4 hos gynekolog för att starta utredning av mina missfall.
hur känns det då? lättande eller bara jobbigt?
kram<3
Läkaren kunde känna att brösten kändes olika, och skickade en remiss till mammografi. Dock kan det ta 1-2 månader innan man får någon tid där, så det blir en lång väntan innan man får några svar..
har inte varit inne på FL på länge så grattis till Lizzie09, Pyret 85 och Regi till plussen :D
Sedan jag var inne senast så har jag fått reda på att en nära kompis är gravid, jag misstänkte det men fick det bekräftat nu i helgen, jag trodde faktiskt att det skulle vara tufft men jag är bara jätte glad, Visst blir längtan ännu större och det skulle vara helt underbart om våra barn kunde vara bara några månader emellan (hon har BF i nov) Just nu har vi slutat att skydda oss, visst det är inte optimalt att jag ska bli gravid nu då nästa vår kommer vara väldigt fullspäckat med plugg, utan det skulle passa bättre till sommaren men vi får se. Jag tempar med NaturalCycles då jag inte vet när jag har ÄL så vi får se vad som händer, är på Cykeldag 28 och har inte än haft ÄL, tror dock att den kommer när som då jag har haft mer flytningar, vi hade sex igår och i fredags så man hoppas ändå lite att det blir något nu. och såklart har jag kollat upp att jag kommer vara i ca v.19-20 när jag gifter mig.
Blev lite långt men men.