• Gummsan

BIM September 2014

Hänger också i bakgrunden. 9+2. Sjukskriven med. Mycket som sker hemma och på jobbet så är helt slut. Känner mig inget gravid längre och massa ont i magen. Men gyn tar ej imot så bara att vänta till 17/12 på kub.

• Gummsan
    carolinheiner skrev 2014-11-25 22:54:43 följande:
    Varför får du inte komma in?
    Dom e sånna tyvärr. Man ska bara skuta oroa sig och blir det missfall så blir det. Typ så är deras motto.
  • Gummsan
    Lizzie09 skrev 2014-12-17 17:25:35 följande:
    Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)
    Jag får alltid starkare på em/kväll
  • Gummsan
    SecretlyMe skrev 2014-12-30 19:18:25 följande:

Bröstvårtorna (själva upphöjningen) gör ont, det riktigt ilar. Tidigare har det gjort ont i hela bröstvårtan runt om.

Haft mensvärk av och till hela dagen och trott att "nu kom mensen".

Pms och väldigt nedstämd och ledsen idag.

Tappen pendlar som vanligt mellan mjuk å hård. Men håller sig mittemellan hela tiden.

Fortfarande lätt tandvärk. Smått ont i huvudet varje dag.

Får se vad tempen säger imorgon. Som alltid börjar jag fundera om jag verkligen räknat ut min bim rätt. Den har ju kommit på dag 31 eller 32. Bim borde vara 1-2 jan.

Suck. Jag hoppas för mycket. Äl+10 idag, bim-2/3..

Håller tummarna.

Är de sista testet RFSU? Dom är extremt okänsliga nämligen. När jag hade starkt plus på cb va de knappt synligt på RFSU.

Min tapp är också mjuk och jag är i v15 nu.
  • Gummsan

Min bf är än så länge 28e juni. Men ändras nog vid RUL.

Är inne och kikar här varje dag och håller tummarna för er alla att plusset snart ska dyka upp för er <3 kram

• Gummsan
    sarasessi skrev 2015-02-09 06:04:02 följande:

ÄNTLIGEN GRAVID!!!!! Efter lång väntan och längtan.

Plussade imorse med både digitalt och vanligt cleablue! Är fullständigt i chock. Av 7 ägg som plockades ut, lyckades 3 befruktas, 2 klarade sig inte vidare och det sista sattes in 2 dagar efter befruktning. Trodde aldrig att det skulle bli ett + av det, med tanke på att inget av de andra klarade sig. Men det krävs bara 1 guldägg <3 Jag är så glad! Tog testen vid 04.20 och kan inte somna om efter det.

15:e månaden gillt :) Yeay! Nu håller vi tummarna att mini vill stanna kvar.    

Grattis!!!
  • Gummsan

Håller tummarna pyret och det finns faktiskt visst en chans

Om ni tar bort listan med plus får man ändå vara kvar här då?

• Gummsan
    Nostalgity skrev 2015-03-02 09:55:29 följande:

php58KqFb16772.jpg

Tokblankt he he

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Helt blank?? Tycker mig se nått
  • Gummsan

Tyckte nämligen att jag såg på testet hon satte ut innan det va lite nedmörkat.

• Gummsan
    Nostalgity skrev 2015-03-20 17:08:33 följande:

Hej... Ni som varit gravida nyligen lr är. Hur många dagar efter äl har tröttheten Kommit?

Jag är helt slut! Kroppen värker och jag somnar vid lunch men är ändå trött resten av dagen! Detta funkar inte.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Min trötthet började innan bim iaf. Äl +7 kanske
  • Gummsan
    Pyret 85 skrev 2015-03-20 04:25:58 följande:

Här tog blödandet i ordentligt precis så får inse att mensen är här, precis på BIM. Tänker inte lita på cb plus igen om det inte är megastarka plus.

Kram <3
  • Gummsan
    Pyret 85 skrev 2015-04-16 07:21:49 följande:

Har så sjukt ont i ländryggen och i natt har det varit kombinerat med molvärk från hell så ja har knappt sovit något. Trodde mensen skulle komma för jag har aldrig så ont i tjejmagen om inte mensen kommer. Men det är ju inte dags för mens ännu. Bara på äl+7 idag. Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa. Negativt såklart. Dels har jag aldrig plussat så tidigt och definitivt inte med graviditetskollens stickor. Har ett par cb hemma men sparar dom ett par dagar till.

När cb visade rätt starkt för mig gick det knappt se på graviditetskollens stickor. Fick pengar tbx två ggr av dom så jag rekommenderar ett annat test <3
  • Gummsan
    Pyret 85 skrev 2015-04-18 06:01:40 följande:

Iiih kan knappt tro att det är sant! Ett fint blått plus fick jag precis och det kom upp direkt. Nu hoppas jag verkligen det vill stanna!! phpSCNCkk91267.jpg

Grattis!!!
  • Gummsan
    Reggi skrev 2015-04-27 05:09:24 följande:

Så jäkla glad just nu att tårarna rinner php1hu0nI19861.jpg

Grattis!
  • Gummsan

Är också här och kikar varje dag. Skriver sällan. Är i V33 nu (11mån tog de för oss denna gången)

Hoppas så att alla får sina plus snart <3

• Gummsan
    fruannie skrev 2015-05-19 11:38:57 följande:

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här. phpRbCGOi81813.jpg

Grattis!!
  • Gummsan
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 09:20:11 följande:

Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..

Superstor kram <3
Svar på tråden BIM September 2014