BIM September 2014
Smiley idag på cb rosa redan på dag 10??
Hoppas inte jag släpper för små ägg nu :(
Smiley idag på cb rosa redan på dag 10??
Hoppas inte jag släpper för små ägg nu :(
Vad roligt att tråden fortfarande är igång! Jag har inte varit inne på Familjeliv på ett par månader och hade nästan 700 inlägg att läsa i den här tråden, det tog sin lilla tid. Hehe. De andra trådarna jag är med i orkar jag inte läsa igenom, men här vill jag gärna hänga med. Här är det mest spännande.
Grattis till er som plussat!
Kul att du tittar in!
Hur har du det? :)
Lämnar ett litet spår efter mig. Jag har varit här inne och kikat till er lite efter en lång frånvaroperiod. Vad skönt att ni finns kvar för varandra och stöttar och peppar. Jag minns att det var väldigt skönt att slippa byta tråd varenda månad när vi bestämde oss för att den här skulle bli kvar.
Fortsatt lycka till allihop!
Hej och glad midsommar fina ni<3
Secretly Me, jag beklagar vad du behövt gå igenom:(
Caroline heiner, hur mår ni? Är ni kvar på neo?:)
Milie, är bebis här än?:)
Massa kramar till er alla!
Åh enligt ff har jag bf 25/5 om jag e gravid nu. Jag fyller 29 28/5 vore världens bästa födelsedagspresent....
Jag är i vecka 15 nu:) håller tummarna för alla här
Jo jag kommer ihåg dej:))) hur mår du? Hur gammalt är ditt barn nu? Tjej kille?
Hej,
Både kul och inte att tråden fortfarande är aktiv, flera bekanta ansikten ser jag här nu. Håller tummarna för att ni får era efterlängtade plus snart.
Vi plussade i okt 2014 efter 6 försök, fick en son i juli 2015. Nu har jag plussat igen (!!) efter bara ett försök. Så vi väntar på ett syskon i januari 2017.
Önskar verkligen att ni alla får uppleva plus, graviditet, förlossning och allt som hör till. Grattis till alla som plussat sen jag lämnade tråden för lääänge sen.
Väldigt tyst här inne nuförtiden.. Hur går det för er tjejer? :)
Har mest blivit en gravidtråd detta så håller mig härifrån. Vi har fortfarande inte blivit gravida och är nekade IVF. Maj 2014 började vi försöka och inte lyckats en enda gång. Enligt utredning finns inga fel.
Det lät ju lovande med bidrottninggelé, men eftersom den förskjutna ägglossningen beror på att amningens prolaktin hämmar LH så låter jag det vara tills jag slutat amma. Skulle ägglossningen fortsatt vara sen så ska jag absolut testa gelén!