BIM September 2014
Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här.
Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här.
Tack alla!!!
Jag tycker nästan de är jobbigare nu när jag har de bekräftat bara nästan går o väntar på att börja blöda. Blev ju lovad ett vul när jag hade senaste missfallet vid nästa graviditet så jag får väl ringa o boka de så jag får kanske en tid om ett par veckor. Så sätter jag upp små delmål, första är 5+6 då hade jag 1:a missfallet och sen 7+2 då hade jag 2:a missfallet. Så måste jag försöka slappna av, 4+6 idag.
Ringt till kk i dag och fått tid för vul 3 juni, kommer då va i 7+0. Hoppas tiden går fort och att jag kommer så långt.
Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.
Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..
Jag har gått med mensvärk av och till hela dagen, rätt kraftigt.. Minns att det var liknande förra månaden men vill ändå, som alltid, påstå att det känns annorlunda. Tappen känns väldigt fyllig, rundad, hård och stängd samt lite fuktig. Hade rejäla vita flytningar innan idag annars.
Känner mig nästan pirrig och positivt inställd. Det känns som att det är nånting. Tappen är annars halvmjuk och spetsig med lotionaktiga flytningar.
Tempade igår och imorse och den ligger på 37.2-37.3.
Vet hur många gånger jag suttit här, månad ut och månad in (rättare sagt 13 månader) men nu känner jag verkligen hopp. Det känns verkligen som att det är något. Hoppas på 14e gången gillt.. <3
Spännande secretlyme! Låter lovande :) Vilken dag är du på nu? Hoppas du är gravid.
Jag fick fick klartecken från läkaren att börja försöka. Hur glad som helst men känns lite läskigt. Hoppas verkligen att jag blir gravid snabbt. Har försökt nu i 19 månader och längtar så efter en bebis. Är en vecka kvar till äl men börjar nog inte försöka förens imorgon.
Pyret85: vad skönt att allt såg bra ut! <3