Lizzie09 skrev 2014-09-25 16:03:41 följande:
Ja precis, det tar ju ändå tid att ta den där resan på 2 timmar, och sedan ska man ju vara där ett tag också, då går det lätt en hel dag :/ Som tur är så har jag syrran 15 min bort med bil, så där spenderar jag många av mina lediga dagar :)
Vad mysigt! :)
Mjaa, 4 dagar kvar till ÄL bara :( Så har 18 låånga dagar kvar till bim, haha! Ja det är toppen att ha massa planerat, då är man helt plötsligt framme vid bim sedan! :) Så himla kul med Gekås, har funderingar på att dra dit i oktober också! Förstår att du har fullt upp, är så himla imponerad av sådana som du som fixar både jobb, plugg och barn, riktigt superwomen! :) Jag tycker det kan bli mycket med bara jobb, plugg och Hund, haha!
När har du läst klart till undersköterska?
Jo men visst är det så.. Träffas man sällan så stannar man gärna ett tag, helst över natten liksom. Och det går nte så ofta =( Men det är tur du har syrran nära =)
Ahaaaa fyra till ÄL, okeeeej åh vad drygt. Men ni får iallafall ha en massa trevligt just nu som kan resultera i ett litet paket med tio fingrar tio tår :) Visst kan vi också iofs haha :D men ändå =)
Jo tack, jag vet inte riktigt hur jag fixar det faktiskt. Börjar läsa i våras, fick ganska fina betyg också så jag skrämmer mig själv, trodde inte jag hade energin :O Tack =)
Blir klar 2016, antingen vår eller höst, beroende på när vi plussar. Tar ju lite längre tid just för jag läser förberedande ämnen också :(
Dudå?