• Pyret 85

BIM September 2014

Nä jag blev bara osäker eftersom jag hade positivt igår. vill bara veta om detta också va positivt eller om ägget redan släppt (negativt).

• Pyret 85
    S_Mamma skrev 2014-09-08 20:13:54 följande:

Är det någon som kan svara på hur sent ägget kan fästa? Smärtan är precis som när dottern fäste. Dock två dagar kvar till mensen?

(Om jag nu har räknat rätt öht)

Funderade på att ringa in till akuten då smärtan bara blir värre ich värre. Livrädd för mf..

Har aldrig känt när ägget fästen på någon av mina graviditeter. men ÄL +10 har jag hört att det kan fästa.
  • Pyret 85

Grattis till er som plussat! Nu har jag läst igenom alla 100 inlägg som skrivits sen jag var inne här igårkväll

Trist för er som mensen kommit hos men nya tag nästa månad!

Jag bör ha ÄL idag ev igår. Igår fick vi inte till det då jag var toktrött. Hoppas det inte är försent idag. Hade ju sex i förrgår också och dagen innan dess så bör ju inte missa iaf. Men vi får väl se om två veckor.

• Pyret 85

Ok, negativt ÄL-test nu vilket betyder att ägget släppt redan. Känns skönt. Hoppas bara vi lyckats pricka in fast vi inte sexade igår.

• Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:35:28 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Grattis! Åååh jag håller verkligen alla mina tummar på att du går hela vägen denna gången. <3
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2014-09-09 17:24:58 följande:
    De hoppas jag med men tack :D

Okej, i juli låg ja på 109 i blodvärde så för mig är de ganska bra då ja brukar pendla mellan 98-105 (123 är de jag brukade ha innan det helt plötsligt sjönk för 4,5 år sedan)
    Oj vad lågt.
    Mitt ligger runt 140-148. För 1,5 år sen ca låg det på 119 och det va lågt för mig. Va ständigt sjuk.
  • Pyret 85
    Beth1 skrev 2014-09-09 18:46:22 följande:

Jaaa!! Äntligen känner mig så glad. Frågan är bara om det är positivt idag eller om det kanske blir det imorgon? Får testa på morgonen med imorgon och se.

Jag tycker det ser positivt ut Tjoohoo!
  • Pyret 85

Grattis till er som plussat <3

Bebben: Jag sa ju att du var gravid!!! Sååå glad för din skull<3

• Pyret 85

Hm känner ingenting i brösten. Brukar ALLTID få ont i dom dagen efter ÄL...

• Pyret 85
    CarlaVeloso skrev 2014-09-10 16:49:24 följande:

Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!!

Jag ser! Grattis!!!!
Svar på tråden BIM September 2014