BIM September 2014
Nä jag blev bara osäker eftersom jag hade positivt igår. vill bara veta om detta också va positivt eller om ägget redan släppt (negativt).
Nä jag blev bara osäker eftersom jag hade positivt igår. vill bara veta om detta också va positivt eller om ägget redan släppt (negativt).
Är det någon som kan svara på hur sent ägget kan fästa? Smärtan är precis som när dottern fäste. Dock två dagar kvar till mensen?
(Om jag nu har räknat rätt öht)
Funderade på att ringa in till akuten då smärtan bara blir värre ich värre. Livrädd för mf..
Grattis till er som plussat! Nu har jag läst igenom alla 100 inlägg som skrivits sen jag var inne här igårkväll
Trist för er som mensen kommit hos men nya tag nästa månad!
Jag bör ha ÄL idag ev igår. Igår fick vi inte till det då jag var toktrött. Hoppas det inte är försent idag. Hade ju sex i förrgår också och dagen innan dess så bör ju inte missa iaf. Men vi får väl se om två veckor.
Ok, negativt ÄL-test nu vilket betyder att ägget släppt redan. Känns skönt. Hoppas bara vi lyckats pricka in fast vi inte sexade igår.
Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.
Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!
Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!
Jaaa!! Äntligen känner mig så glad. Frågan är bara om det är positivt idag eller om det kanske blir det imorgon? Får testa på morgonen med imorgon och se.
Grattis till er som plussat <3
Bebben: Jag sa ju att du var gravid!!! Sååå glad för din skull<3
Hm känner ingenting i brösten. Brukar ALLTID få ont i dom dagen efter ÄL...
Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!!