Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

josephiine skrev 2014-09-30 21:48:56 följande:

omg omg! Tog just ett test för "skojs skull", antingen är jag helt kokobeng och inbillar mig totalt att det var ett andra streck där, eller så var det ett svagt streck! :O Ska ta nytt test imorgon med morgonurin, eller ska jag vänta till i övermorgon? 

Hoppas! Om du kan, vänta tills i morgon så att hcg Hartnett en chans att öka
  • SRMmamma87
    SRMmamma87 skrev 2014-10-01 06:58:46 följande:

Hoppas! Om du kan, vänta tills i morgon så att hcg Hartnett en chans att öka

*har fått
  • SRMmamma87
    gabriellap skrev 2014-10-01 00:34:37 följande:

Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)

Grattis
  • SRMmamma87

Håller alla tummar och tår att det är ett litet frö.

Malinbarre skrev 2014-09-30 23:54:10 följande:

Mina symtom:

-Lite lite ömma och varma bröst

- molvärk enda sedan äl

-Ilningar i underlivet och ut mot ljumskarna

- nysningar (nyser flera gånger om dagen utan att bara sjuk, har haft så båda tidigare graviditeterna)

- gråter för ingenting

- trött som fan! Alltid svårt att sova annars men somnar som en stock nu på kvällarna

-varm och känner mig hängig

Ja ni, antingen är det biverkningar från crinone, graviditet eller PMS.. Spännande :D

• SRMmamma87

håller tummarna gör alla som sitter och väntar på ett plus just nu. Tänker på er alla, även om dagens timmar inte räcker åt till att svara alla

• SRMmamma87
    VioloLaviose skrev 2014-10-01 17:52:55 följande:

Ganska tydligt va? Åh jag är helt stirrig

absolut tydligt. Grattis!
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-10-01 18:19:05 följande:

Kan TL känna av så tidigt?! Woho! Grattis!!

Jag tror de tar från 25hcg
  • SRMmamma87

25 mIU/ml menar jag ju såklart. Kanske de även har test från 50. Uttalade mig kanske förhastat.

• SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2014-10-01 19:47:26 följande:

fast det är ju på mer än en månad.

Nja det är September tråden och idag är första oktober.
Svar på tråden BIM September 2014