BIM September 2014
Vröööööl, jag vill ha barn nu :'( Jag fyller 24 år på söndag, jag vill inte vänta mer!
Börjar ibland tänka på min abort och känner nästan ånger.....
Vröööööl, jag vill ha barn nu :'( Jag fyller 24 år på söndag, jag vill inte vänta mer!
Börjar ibland tänka på min abort och känner nästan ånger.....
Jag också :'( Längtan är så fruktansvärt stor och jag kan knappt tänka på bebis utan att börja gråta, och man tänker ju på det många timmar om dagen.. Jag fyller 23 snart och känner likadant :( Vet att det kan låta lite uttjatat, men det Kommer bli vår tur så småningom, även fast det just nu känns väldigt långt borta.. I vilket del av landet bor du?
Ska enligt Appen ha äl på söndag. Men jag litar inte ett dugg på den så nu har jag klickat hem äl tester 14 st från mini-pris tester.se .Är jättenyfiken på NÄR i cykeln jag egentligen har äl.. Har tänkt beställa o ta reda på detta i flera månader nu... Men nu så, en gång för alla så ska jag inte längre leva i ovisshet
Ser detta med äl tester som en kul grej.
Tänkte testa 2 ggr per dag...det måste va lagom? Typ vid 10 och sen vid 20?
Här är längtan stor också blir 30 i mars. Har en sambo som har en dotter som blir 9 år på lördag. Men min sambo säger hela tiden att händer när det händer och jag använder inte äl test för han tycker det är onödigt och vet han när jag har äl såbharvhan sagt att det blir inge sex. Så vi kör när vi känner för det, men jag vet på ett ungefär när jag har äl.
Är på bim -3 just nu och jag försöker inte känna efter alls, men det är svårt och inte känna efter. haft molvärk sen en vecka tillbaka och vissa dagar har det gjort ont så att jag vart tvungen och ha vetekudde. lite illamående på eftermiddagarna, började i lördags men inte vart illamående varje dag.
Wop, wop! Västernorrland! Där bor jag med.
Jag förstår att det känns kämpigt. Fram till dagen man plussar så har man ju ingen aning om hur lång tid det kommer ta. Tänk vad skönt det vore om man fick veta innan! Jag hade kunnat vänta länge och väl bara jag var garanterad ett datum då det skulle ta sig.
Jag har försökt vara lite anonym hittills (om vänner och bekanta skulle se tråden), men nu ska vi ändå out:a graviditeten på måndag efter RUL så jag kan nog släppa lite på det. Hehe. Jag bor i Örnsköldsvik, typ 17 mil norr om Sundsvall. Vet inte hur bekant du är med länet.
Vad tråkigt att det känns så :/ Ja hos oss känns det nog som ett större nederlag för mig också än för honom, men det är nog för att min längtan är så enorm och sambon blir mest orolig över att det är något fel på hans simmare. Men det verkar på honom som att hans längtan växer mer och mer.
Okej :) Jag bor i Kalmar län, vill inte gå ut för detaljerat ifall det är någon man känner här inne :)
Hehe, tänkte nästan det. Sundsvall och eventuellt Härnösand känns lite som ett eget område. Vi i Övik (om jag får generalisera) känns mer anknutna till Umeå på något vis.
Jo, det känns spännande med RUL. Jag har varit så himla lugn och tvärsäker på att allt kommer gå bra, så inför KUB-ultraljudet i vecka 14 så var jag inte det minsta nervös. Nu har jag däremot börjat noja lite smått, men inte alls nå särskilt mycket. Jag har moderkakan i framvägg så jag har inte känt några fosterrörelser än (19+4), men så länge jag känner något innan v 23 så är jag nöjd.
Jag hade moderkakan i framvägg när jag väntade sonen och kände sparkar i v.17.
Jag känner mig för övrigt mycket mer avslappnad denna månaden. Har dessutom slutat tempa då det var ett rejält stressmoment för mig.
Så känner jag också! Det gör nog många här tyvärr blir 28 igår och mannen 29. Vi längtar båda....