Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Grattis igen Pyret, tredje gången gillt <3

Tack allihopa, behöver den här pausen. Pressen blev för stor för oss båda och vi var nära på att bryta upp. Har precis sagt upp min lägenhet och haft statusbesiktning där jag kommer få betala en del omtapetsering. Sambon började flytta in igårkväll i nya lägenheten. Finns ingen chans och ork att pricka in någon ägglossning nu. Jag ska dessutom sjukskrivas och fått remiss till vuxenpsykiatrin mot min vilja. Så det är bäst att lägga drömmen på is hur jävla mycket det än svider...

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-01-14 21:50:44 följande:

Aaah du vågar dig på ett grattis redan? Jag hoppas du har rätt! Tack <3

Åh lider verkligen med dig och man kan ju inte tänka på nått annat fast man försöker. Finns här om du behöver skriva av dig. Tusen kramar <3

Jag ser strecket, och tycker det innehåller för mycket färg för spök. Vill inte ta tillbaka mitt grattis så hoppas testet visar rätt!

Tack vännen, känns skönt att ha fått ut det till er då det gått och grämt mig mycket nu. Men det blir bara bättre härifrån <3
  • SecretlyMe

Emmissara - tack <3

Pyret - kan det inte vara så att dessa tester mäter från 12? Tycker jag hört det förr. Cb mäter från 25. Is i magen :)

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-16 14:50:12 följande:

Alla som de inte står BF på under plussat listan så hade bim runt sept har de plussat lr är de folk som bara försvunnit?

De har plussat men inte angivit BF datum.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-16 18:34:43 följande:

Oj va många som plussat.. Ja va me i min första bim tråd i maj. Skönt iaf att denna e kvar. Så man slipper hoppa... Mår du bättre?

Jag mår sämre.

Jag har varit så stressad att jag återigen tappar närminnet och mitt i allt fick jag rutan totalkrossad av en duvhök idag. Splitter överallt.. Kände mig precis likadan inombords. När jag såg höken sluta sina ögon och blöda från huvudet började jag gråta för allt det var värt. Jag orkar inte..

Hur mår du?
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-17 23:37:43 följande:

Va jobbigt :( är de pga stressen att bli gravid lr är de andra saker också? Jo de ok beräknad äl nästa vecka ska testa bisolvon denna månad, sista naturliga försöket.. Känner mig lite positiv. Har ni slutat försöka?

Hoppas det tar sig :)

Ja, vi har slutat försöka och det är inte där stressen ligger. Ska som sagt sjukskrivas så ekonomin är oviss, vi håller på att flytta och flyttstäda hans lägenhet, ska hinna jobba och sälja grejer från lägenheten samtidigt som jag måste städa och tvätta m.m då jag håller visningar på lägenheten oxå. Eftersom jag är extremt stresskänslig får jag problem med närminnet samt ångest. Går inte bli gravid i den här miljön.. Ett klokt beslut.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-19 22:22:39 följande:

Åh hoppas de lugnar ner sig snart O ni kan settle down i hans nya lägenhet ... Har du testat typ yoga? Om vädret va bra kan de va skönt O promenera när man har mkt på g O känner sej stressad.

Det är VÅR lägenhet :)

Tack för tipsen!

Hoppas det går för er nu. Håller tummarna stenhårt.

Lycka till i fortsättningen Lizzie. Så jävla surt att det inte lyckades :( Det kommer för dig med <3

Pyret, tänker på dig <3
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-20 19:55:57 följande:

Låg Temp imorse så har kanske inte alls haft äl... Någon mer som har äl i dagarna?

Enligt kalendern ska jag ha imorgon, men har inga älflytningar alls.

Brukar du vara lågtempad? Ser du nåt mönster i ditt tempande? Tänker att du kanske brukar ha låg temp och att den inte stiger avsevärt efter äl.
  • SecretlyMe

Vilken hemsk dröm jag hade inatt.. Hade inte haft min mens sen november men det kändes som att något var väldigt fel. Hade haft en knepig blödning i december. Fick göra UL och där låg fostret dött men de ville inte göra något, utan menade på att kroppen skulle fixa det själv. Tydligen var det här något som min sambo vetat om länge sen jag gjorde en undersökning av äggstockarna, men då embryot var så litet och hjärtat slog svagt tyckte inte han det var någon idé att tala om för mig att jag var gravid.

Såna där skumma drömmar gör mig stirrig :| Men har gått och tänkt på om jag haft mf förra gången med anledningen av de svaga "plussen" men även den sena mensen och att jag blödde ut en klump som såg ut som två som satt ihop, en ljusrosa och en blodröd. Liknande det som hände när jag fick missfall i min första graviditet. Även extrem mensvärk..

Men det blir inte annorlunda av att tänka så, OM det var så, mer än att man nu iaf vet att vi kan bli gravida. Guess I'll never know.

Svar på tråden BIM September 2014