Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-12-29 17:25:44 följande:

Jag anar något svagt på alla bilderna secretlyme. Jag håller alla mina tummar att det blir starkare <3

Lustigt, själv ser jag inget då kvalitén som sagt blev usel när de laddades upp.

Tack för titten, jag håller hoppet uppe! <3
  • SecretlyMe

Varför blir det såhär? Testet har torkat.
  • SecretlyMe

Sista bilden nu. Tycker jag fick fram strecket bra här (om nu inte kvalitén sabbar det). Testet är nu torkat. Gaah, jobbigt att vänta till imorgon!
  • SecretlyMe

Haha, patetiskt vad dåligt det blir.....

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-29 19:40:01 följande:

Håller tummarna stenhårt att det inte är ett spökstreck SecretlyMe! :) Spännande!

Tack :)
  • SecretlyMe

Såhär. Blivit streckblind. Ser ena stunden och nästa inte. Klassiskt spökstreck.

Har grym mensvärk och tappen är mjuk. Tempen fortfarande något högre dock. Blir mens på torsdag.
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 12:49:34 följande:

Åh vad tråkigt :( Hoppas att det bara var lite för tidigt att testa och att mensen håller sig borta!

Då skulle inte cb visat svagt igår isåfall..
  • SecretlyMe

Bröstvårtorna (själva upphöjningen) gör ont, det riktigt ilar. Tidigare har det gjort ont i hela bröstvårtan runt om.

Haft mensvärk av och till hela dagen och trott att "nu kom mensen".

Pms och väldigt nedstämd och ledsen idag.

Tappen pendlar som vanligt mellan mjuk å hård. Men håller sig mittemellan hela tiden.

Fortfarande lätt tandvärk. Smått ont i huvudet varje dag.

Får se vad tempen säger imorgon. Som alltid börjar jag fundera om jag verkligen räknat ut min bim rätt. Den har ju kommit på dag 31 eller 32. Bim borde vara 1-2 jan.

Suck. Jag hoppas för mycket. Äl+10 idag, bim-2/3..

Svar på tråden BIM September 2014