Inlägg från: fantasifull |Visa alla inlägg
  • fantasifull

BIM September 2014

Special K skrev 2014-08-30 21:27:33 följande:
    Hoppar gärna in här! 28 år, 1a barnet, 2a försöket, BIM 29/9
    Hoppar gärna med i listan,

26år, 2:av barnet. Försökt drygt ett år.
  • fantasifull
    Eme91 skrev 2014-08-30 21:09:25 följande:

Tog ett cb test nu och ett tunt tunt streck syntes, hela jag skakar! Men ska ta ett nytt test imorgon men min känsla säger verkligen att det är så!!

Håller Också tummarna
  • fantasifull

Det här är BIM -5. Brukar inte testa tidigt men kunde inte hålla mig den här månaden. Vad har ni för åsikter om det här testet ?

• fantasifull
    Det vackraste skrev 2014-09-01 15:19:49 följande:

Grattis fantasifull!! smile1.gif

Vilket försök? ;)

Lycka till!

Har försökt sedan förra året, eller fick MA i januari. Mensen kom igång i april kanske. Så jag vet inte riktigt. 5:e sedan MA:t
  • fantasifull
    vonlarsson skrev 2014-09-04 02:05:37 följande:

Jag läser och läser men är dålig på att skriva själv känner jag. BIM på tisdag, tiden kryyyyper fram. Igår fick jag världens attack av illamående - min sambo fick hämta en hink för jag var helt säker på att jag skulle kräkas. Det slapp jag, och vad illamåendet berodde på vet jag inte men jag hoppas såklart att det beror på att det tagit sig! ;) Om det ens är möjligt med graviditetsillamående sex dagar innan BIM...

Imorgon tänker jag gå och köpa test, har inga hemma. Funderar på att testa fredagmorgon bara för kul, och sedan vänta till den nionde och hoppas på att inte få mens och då testa igen.

Vilka (billiga!) gravtest är bäst av de som går att köpa i fysisk butik, tycker ni? :) Tänkte gå på Ica eller kanske Apoteket.

Jag blir alltid jätte illamående runt dagarna det tar sig. Ungefär 4-5dagar precis efter ÄL eller runt. Så det är inte omöjligt. 3:e gånger det blev precis lika :)
  • fantasifull
    Gummsan skrev 2014-09-04 06:28:49 följande:
    Ser två fina rosa streck!! smile1.gif
    Tycker också att jag ser två streck. ???? testa igen med digitalt.
  • fantasifull

Jag testade själv, väldigt mycket på impuls. Sen hoppade jag på mannen som fortfarande låg i sängen och snooza med testet i högsta högg. Innan jag ens visade det såg han att det var något "konstigt" med mig. Det var en mysig morgon!

• fantasifull
    Alvolina skrev 2014-09-04 23:27:52 följande:
    Det ska vara så. Efter ÄL är ju tappen stängd och hård för att eventuellt stänga inne en graviditet. Blir det inte så öppnas den för mensen.
    Den känns väldigt öppen vid ÄL, efter stänger den sig. Några dagar senare öppnar den sig igen.. Inte så mycket dom vid ÄL men ändå lite. Den här månaden är jag gravid och får känslan av att den är lite öppen ändå, men jag vet inte. Svårt att avgöra hur den "ska" vara tycker jag:)
  • fantasifull
    madib skrev 2014-09-04 22:24:02 följande:

Jag känner hur det hugger lite i magen och det känns precis som det gjorde då jag väntade mitt första barn innan jag plussade.

Men det kan väl inte visa positivt på gravtest än inte, eller hur?

Tänkte om man kanske skulle testa sig imorgon.

Tack för ditt svar bebbem84 smile2.gif

Jag plussade så här, BIM -5. Men tror BIM -8 äe lite tidigt, vända iaf några dagar:)
Svar på tråden BIM September 2014