• Krishna

BIM September 2014

Det här verkar vara en aktiv, pratglad tråd som jag gärna vill vara med i :)

26 år, 1:a barnet, 4 försöket. BIM 7/9

Ägglossningen var beräknad igår (om beräkningen stämmer) men har testat med ältester i 9 dagar nu utan minsta tecken. Men vi har kört på iaf, så jag hoppas att vi har träffat rätt någon dag :)
    Har som sagt BIM 7 sep så nu är det väl bara att vänta...

• Krishna
    ammela skrev 2014-08-27 19:51:18 följande:
    Vi har väl typ samma cykel du och jag, jag har beräknad ägglossning på lördag, fick ägglossningsflytningar i dag och även liten antydan på ägglossningstest. Beräknad BIM 13/9

Är på ett sätt glad att kroppen gör dom den brukar, ägglossning, mens osv som en klocka eller ja, hoppas på ägglossning iaf. Kommer få panik om kroppen börjar ändra sig mitt i alla gradivitetsstress ändå.

Jag och sambon pratar om att gifta oss också, förlovade oss förra hösten. Första tänken va att vänta till efter bäbis men vi vet ju inte alls om det tar en månad eller 2 år innan nått kanske händer så nu kanske det blir bröllop ändå nästa år :) lite annat att fokusera på också, kul!
    Åh vad kul att ni ska planera giftemål :) Jag har stora drömmar för mitt (vårat) bröllop när det nu blir. Det är alltid kul att drömma :)
  • Krishna
    mrshellstrom skrev 2014-08-28 14:21:49 följande:

Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.

jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)

Sådär vart det för mig också när jag testade med billiga tester och cb digitala...
  • Krishna

Jag fattar det som att man ska röra på sig några timmar innan man gör testet. Därav att man ska testa mellan 10 och 20.
    Jag kan ha fel i min teori men...
    Hela den här månaden testade jag med clearblue ältester med morgonurinet som togs direkt efter jag gick ur sängen. Fick inte en endaste gång en gubbe. Jag har regelbunden mens så utebliven ägglossning känns inte troligt i mitt fall. Däremot kan stegringen ha gått fort så jag missade det mellan testerna men ändå ska väl clearblue vara ganska känslig så jag tycker att nått måste den ju ha känt av.

• Krishna
    Eme91 skrev 2014-08-30 21:09:25 följande:

Tog ett cb test nu och ett tunt tunt streck syntes, hela jag skakar! Men ska ta ett nytt test imorgon men min känsla säger verkligen att det är så!!

Skrattande Håller tummarna!!
Svar på tråden BIM September 2014