• sasa83

BIM September 2014

Hej på er!

Har följt tråden med spänning men inte skrivit något. Vi är inne på vårt andra försök första barnet. Min BIM är den 8 september. Vågar dock inte känna efter symptom då jag kände efter allt för mycket sist och bara blev besviken när mensen kom. Otroligt vad kroppen kan få för sig saker. Roligt tråd! 

• sasa83
    Glädje skrev 2014-08-28 12:44:25 följande:

ÄL+8 idag, hatar det här, går runt och försöker att inte känna efter, men ändå är det det enda jag gör! Idag har jag ganska jobbig malande mensvärk och svagt illamående, bröstvårtorna slutade vara ömma igår och jag känner nada i brösten, så känns som att det är PMS jag börjar känna av istället :/

Minns iofs att brösten började ömma först i v.5 förra graviditeten och enda symtomen innan var att jag va så jäkla trött..

Ååh denna väntan! :/

Härligt, kör hårt! ;)
  • sasa83
    Bebben84 skrev 2014-08-28 12:41:05 följande:

Sååå glad :)

Kör hårt! :)
  • sasa83

Jag går också omkring och känner efter hela tiden. Jämför anteckningar jag gjorde på symptom från förra cykeln och har molvärk hela tiden. Helt sjukt det här, trodde aldrig jag skulle bli så galen!

• sasa83
    Bebben84 skrev 2014-08-28 12:56:52 följande:
    Ja ikväll och några kvällen framåt får mannen lägga ner köksrenoveringen ;)
    Haha ja! Håller tummarna!! Min man sa häromdagen att han känner sig som en avelshingst. Tur att de gillar det, finns ju värre saker man hade kunnat utsätta de för ;)
  • sasa83
    VioloLaviose skrev 2014-08-28 13:22:01 följande:

Haha jag har 20 test så jag kommer

Börja testa tidigt. Men jag ska försöka hålla mig!

( jo tjena) :p

Förra månaden som var vårt första försök, köpte jag nog 9 olika graviditetstest. Helt sjukt, kunde inte tänka på något annat. Vågade inte berätta för min man heller. ÄL kommer som en klocka då jag testat det två månader så där har jag kunnat hålla mig. Är nästan lite sugen nu att testa mig trots att det är 11 dagar kvar till BIM och det omöjligt kan ge utslag på testet. Sjuk man är...
  • sasa83
    VioloLaviose skrev 2014-08-28 13:40:26 följande:
    Vilket datum har du bim då, 8e?
    Ja precis den 8 september. Men försöker intala mig att det säkert inte tagit sig för att slippa bli besviken. Jag vet inte hur du är men jag är en kontrollmänniska och tycker det jobbigaste med det här är ovissheten.
Svar på tråden BIM September 2014