BIM September 2014
Kan nån lägga till mig? :)
26 år 2a försöket 3e barnet BIM 8/9 :)
Kan nån lägga till mig? :)
26 år 2a försöket 3e barnet BIM 8/9 :)
Hej! Tror jag hade äl igår, har testat med ägglossnings stickor men inte fått positivt (har varit utomlands och kissat 100 gånger om dagen och druckigt väldigt mycket vätska). Har provat Saliv test som visade positivt igår dock :) Men hade en ljusrosa blödning idag.. Why? Är det kört? :/ Bim 8/9.
Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)
Testet har känslighet på 10ul/ml eller vad det nu står, så testa med ett sånt isf :)
J
Grattis!! Jag har också bim 8/9 frågan är om jag ska våga testa. Sjukt att det kan ge utslag så tidigt?!
Doc morris :)
Vad är det för märke på testet? :)
Bor i Norge och här finns dom, vet inte hur det är i Sverige :)
Misstänkte det :). Men finns dom kvar?
Hej! Tog ju. Positivt test i förra veckan... Dock är alla test negativa nu. Beräknad mens 8/9.. Någon som varit med om detta? :)
Nu känner jag mig mer trygg på att jag är gravid,svagt plus på rfsus test och glad gubbe på äl test. Detta borde jag väl kunna lita på? :D Bim på måndag :)
Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/
Kan nån ta bort plusset på mig och lägga till mig i bim 11/10? 26 år, 3e barnet 3e försöket. :)