Inlägg från: CarolineElf |Visa alla inlägg
  • CarolineElf

BIM September 2014

Hej hej. Hoppar över till denna tråd då min mens är på g:( så blev inget denna månaden heller.... Är riktigt besviken och ledsen men men bara att ta ett nytt försök.

BIM 17/8 24år 3:e försöket

• CarolineElf

Haha oj vad trött jag måste vart i morse. Det ska vara 3:e barnet om nån har lust att ändra i BIM listan:)

17/9 24 år 3:e barnet 3:e försöker

• CarolineElf

Hej alla tjejer!

Grattis till alla som plussat!:)

Skulle haft min mens den 17 men den kom aldrig och den 15 testade jag negativt. Först idag kom mensen. Jag anade nästan att det inte skulle bli något denna gång heller men känslan av besvikelse är ju där ändå. Usch känns riktigt jobbigt att det ska vara så svårt när man väl vill bli gravid och planerar det för fullt. Men det är väl bara att ta nya tag igen. Stannar gärna kvar i tråden. Så om någon har lust att flytta mig till oktober så blir jag jätteglad:)

BIM 19/10

• CarolineElf

Hej igen på er alla.

Skrev här för länge sedan men slutade följa ett tag då det blev minus hela tiden. Fast nu ser jag att det verkar vara rätt många kvar i tråden och undrar om man kan få hoppa in igen? :) Detta är vårt 6:e försök och jag ska ha bim den 10/12.

Sen vill jag gratulera alla er tjejer som äntligen fått sina plus! Grattis :)

• CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 17:20:16 följande:
    Klart du får vara här :) välkommen igen :)
    Tack:)
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 17:22:42 följande:

Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.

Hoppas jag fattar rätt ;) Om du har bim på onsdag så skulle jag räkna från imorgon alltså att du är på bim-5 :) När ska du testa? Alltid så spännande när bim börjar närma sig. Själv känns det som en evighet ;)
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 18:07:04 följande:
    Okej :) jag testade negativt imorse.
    Men mycket kan hända:) håller tummarna att det blir plus närmare BIM då:)
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 18:22:43 följande:
    Absolut, är bara 8 dagar efter ägglossning :)
    Jag läste nånstans att man oftast inte brukar testa positivt förens äl+11/12

Det ska tydligen vara väldigt säkert då:) så om du bara är på äl+8 så är det ju 3-4 dagar kvar???? spännande! :)
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 23:32:55 följande:
    Ja, det är ju ganska vanligt har jag oxå hört :) Jag var bara väldigt otålig iochmed huvudvärken, flytningarna och mensvärken haha.. ;) Jag väntar spänt, kanske till bim, vi får se :)
    Ja du är inte ensam och att testa för tidigt;) jag gör samma sak. Men ville bara fylla på hoppet lite om att många inte plussar förens äl+11 :)
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-29 12:44:17 följande:
    Haha,därför det är skönt att dela sin otålighet med ;)

Tack vad snällt av dig, du gör mig glad :)
    Hehe precis:) tack vad snällt sagt:)

Hur länge har du försökt föressten?
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-29 13:02:39 följande:
    Vi har haft oskyddat i 7 år men är inne på 7 månaders försök. Hur länge var det ni har försökt nu? Jag glömmer lätt ^^
    7 år wow! Vet du exakt när du har äl och så eftersom du haft oskyddat? Då har vi försökt nästan lika länge. Jag är inne på 6:e försöker och jag vill som bara den bli gravid nu! :) hade vart den perfekta presenten och julklappen:) det är lätt att glömma vi är ju många i tråden och alla kan man inte hålla koll på hehe ;)
Svar på tråden BIM September 2014