BIM September 2014
Hej hej. Hoppar över till denna tråd då min mens är på g:( så blev inget denna månaden heller.... Är riktigt besviken och ledsen men men bara att ta ett nytt försök.
BIM 17/8 24år 3:e försöket
Hej hej. Hoppar över till denna tråd då min mens är på g:( så blev inget denna månaden heller.... Är riktigt besviken och ledsen men men bara att ta ett nytt försök.
BIM 17/8 24år 3:e försöket
Haha oj vad trött jag måste vart i morse. Det ska vara 3:e barnet om nån har lust att ändra i BIM listan:)
17/9 24 år 3:e barnet 3:e försöker
Hej alla tjejer!
Grattis till alla som plussat!:)
Skulle haft min mens den 17 men den kom aldrig och den 15 testade jag negativt. Först idag kom mensen. Jag anade nästan att det inte skulle bli något denna gång heller men känslan av besvikelse är ju där ändå. Usch känns riktigt jobbigt att det ska vara så svårt när man väl vill bli gravid och planerar det för fullt. Men det är väl bara att ta nya tag igen. Stannar gärna kvar i tråden. Så om någon har lust att flytta mig till oktober så blir jag jätteglad:)
BIM 19/10
Hej igen på er alla.
Skrev här för länge sedan men slutade följa ett tag då det blev minus hela tiden. Fast nu ser jag att det verkar vara rätt många kvar i tråden och undrar om man kan få hoppa in igen? :) Detta är vårt 6:e försök och jag ska ha bim den 10/12.
Sen vill jag gratulera alla er tjejer som äntligen fått sina plus! Grattis :)
Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.