• Kronan84

BIM September 2014

Hej hej! Hoppar in här hos er. Tog ut min kopparspiral i måndags och ska nu börja försöka få ett syskon till sonen :)

Skulle någon kunna lägga till mig i listan? Bim är 5/9, är 29 år, andra barnet, första försöket.

Jag hade bestämt mig för att inte tänka så mycket och planera och hålla på men jag kan bara inte låta bli :) Läser era trådar och inlägg och känner igen mig i så mycket. Jag har iaf inte tänkt köra med ÄL-stickor eller nåt sånt ännu utan försöker pricka in ÄL utifrån kalendern och symptom i kroppen. Tror jag har ÄL på fredag så nu är det väl bara att mysa på och se om det blir nåt :)

Lycka till allihopa!

• Kronan84
    Bebben84 skrev 2014-08-19 16:45:04 följande:

Välkomna alla nya i tråden :)

Hur tänker ni alla med sexet? Har ni det varje dag kring ÄL eller varannan dag för att få fler och kvickare spermier? Vi har provat båda metoderna nu och vet inte riktigt vilken av dom som vi ska fortsätta med :)

Vi tänker nog varannan dag typ. Sen lite beroende på hur sugen man är kan det ju bli varje dag ibland. Vet inte riktigt vad som är bäst egentligen, spermierna överlever ju några dagar och om de dessutom mår bra (blir fler och snabbare) med varannan dag så borde ju det räcka.. Men man kanske ökar på sina chanser om man ligger oftare vad vet jag :)
Svar på tråden BIM September 2014