• Muffins81

BIM September 2014

Hej alla! Hoppar in här, det sket sig som man säger. Satsar på BIM semptember istället. Har ngn  tid och lust att lägga in mig på listan?? BIM 11/9.

• Muffins81

Testade digitalt ägglossningstest för första gången, negativt igår på eftermiddagen men positivt nu på morgonen. Grymt praktiskt ju, så tydligt med den glada gubben. Antar att gubben betyder att jag har äl imorgon...??

• Muffins81

Gummsan: Jag fick en glad gubbe med digitalt ältest, vanliga billiga stickor visade dock bara ett svagt plus. Hade jag inte haft det digitala hade jag nog tolkat stickan som negativ. Knepigt det där, kommer köra med digitalt ältest i fortsättningen med. Tyckte det var superbra att inte behöva fundera, antingen plus eller minus liksom. Gick inte att tolka fel.

• Muffins81

Jag hade äl i fredags och har helt klart molvärk nu, brukar aldrig ha det annars. Är ju såklart alldeles förtidigt men hoppas såklart på att värken beror på att ngt håller på att fästa (hmm..). Har BIM den 11/9 och kommer antagligen börja testa i helgen, eftersom jag är testnarkoman och helt enkelt inte kan låta bli.

• Muffins81

Jag har massor av stickor, inte bra Skall försöka hålla mig så länge som det går, men denna tiden mellan äl och eventuell mens/bebis är ju sååå spännande Känner definitivt ngt som jag inte brukar ha men har varit förkyld osv och tror kroppen är i olag. Fast hoppas får man ju alltid, hihi

• Muffins81

Ni med BIM 11/9, hur mår ni?? Ngn som testat? Jag mår (tyvärr) som vanligt, kommer nog tjuvstarta med ett litet test imorgon hehe.

• Muffins81

Bebben84: åh, spännande!! Hoppas avsaknaden av PMS-symtom är positivt, hihi! Håller tummarna! Jag känner ingenting, mår som vanligt (tyvärr). :-0

• Muffins81

SecretlyMe: jag beklagar verkligen. Fy så ledsamt..! Hoppas din syster och hennes man kan finna styrka i varann och i omgivningen.

Ang test, sällar mig till positiva (hm) gruppen. Har använt en imponerande mängd stickor redan och alla är tokblanka. Bim tors eller fred. Känns som om det inte tagit sig, är rätt säker på att jag skulle plussat redan isåfall. Damn..!!

• Muffins81

Åååå grattis till alla plus!! <3 Jag testade fett negativt imorse, trist men ej oväntat. Väntar in det oundvikliga (hehe) och nytt försök om några veckor.

Grattis igen Bebben84 och ni andra som plussat, hipp hurra!! 

• Muffins81

Jag hade BIM i torsdags (alternativt igår fredag) men ingen mens. Testade supernegativt senast igår och nu har jag testat slut på alla mina gravtest. Med tidigare barn har jag alltid plussat tidigt vilket gör att jag tror att det är kört denna gången. Pyret85, håller med dig: vill ha antingen ett plus eller mens tack.

Jädrigt frestande och gå och köpa ett test till idag, men jag skall avvakta. Vet när jag hade äl eftersom jag kollade med ältest. Det enda som gör mig liiite hoppfull är att jag faktiskt känt flera symtom nu innan bim som jag vet att jag inte inbillat mig. Ont i brösten (har aldrig haft tidigare, någonsin), knasig i magen och molvärk till och från.

Dock borde gravtestet isåfall visat plus igår iallafall, så jag ställer in mig på att mensen kommer idag.

Svar på tråden BIM September 2014