Inlägg från: Wintersagah |Visa alla inlägg
  • Wintersagah

BIM September 2014

Hellu! Solig

Hoppar in här då Glad

23 år, första försöket, bim 15/9 !

• Wintersagah
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

1/9 SecretlyMe,
     23 år, 1:a barnet, 4:e riktiga försöket
    1/9 fruannie, 27 år, 2:a barnet, 2:a försöket
    3/9 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    4/9 SRMmamma87, 27 år, 1:a barnet, 3:e försöket
    4/9 Fia9023 år, 1:a barnet, 1 försöket
    5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket
    5/9 Dakine, 26 år, 2:a barnet, 13:e försöket
    6/9 Sandy90, 24 år, 2:a barnet, 4:e försöket
    6/9 Fjällsippa, 33 år, 1:a barnet, 5:e försöket, 
    7/9 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
    7/9 Stooke 31 år, 1:a barnet, 2:a försöket 
    9/9 VioloLaviose26 år, 5:e barnet, 1:a försöket
    10/9 PillanJ, 25 år, 1:a barnet, 2:a försöket
    15/9 Wintersagah, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    15/9 Bebben84, 30 år, 2:a barnet, 3:e försöket
    15/9 Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 10:e försöket
    16/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket
    Alvolina
  • Wintersagah

Hummingbirden: Stort grattis till plusset!!! :D

Gummsan: Vi har BIM samtidigt! :) När tänkte du börja testa? ;)

• Wintersagah
    Gummsan skrev 2014-09-06 19:49:11 följande:
    Ja vet ej. Måndag tror ja Har noll tålamod och är testtokig :-P
    Samma här, ska börja testa på Tisdag ;) Tänkte först bara testa med två clearblue som jag köpte förra veckan.. Sen i förrgår fick jag rycket och beställde 20 st stickor från testlagret haha :P
  • Wintersagah
    Gummsan skrev 2014-09-07 10:41:37 följande:
    Känner mig inte gravid alls dock
    Inte jag heller, men ägget fäster ju inte fören ca en vecka efter ÄL. Innan dess ska det vara i princip omöjligt att få symptom.. :) Ännu finns det hopp!! Och så himla spännande med ditt gravtest! Hoppas det är ett plus och inte spök! :D
  • Wintersagah

Stort grattis goaround! Skrattande

Själv testade jag idag på bim-6 och fick såklart toknegativt :P Ska testa varje dag nu, räknar inte med något plus men det ger ju lite spänning på morgonkvisten iallafall xD

• Wintersagah

Stort grattis till alla plus!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}

Bebben: jag kände verkligen på mig att du var gravid ;)

1StoltMamma: Jag testade idag på bim-5, tokblankt ;) Tror inte det är så vanligt att man plussar så tidigt, men det är nog inte omöjligt!!

• Wintersagah
    Dett här är inte sant?!? :D bim-3
  • Wintersagah

Tack för alla grattis!! <3

Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!

• Wintersagah

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla Hjärta

• Wintersagah

Tack för alla fina ord! <3 Det får mig att må mycket bättre :)

Vad "skönt" ändå att veta att jag inte är ensam, Det Vackraste. För man läser ju att ett plus ÄR ett plus. Men tydligen så behöver det inte vara så nästa dag!! Man läser ju om folk som får negativt och sen positivt, inte tvärtom! Men nu vet jag iaf att jag kan bli gravid! :) Och ett missfall kan ju hända vem som helst.. Så det är bara att ta nya tag nu!! jag har inte fått nån blödning ännu, men har lite mensverk. Vet inte när blödningen har tänkt komma :S bim skulle varit imorgon.

kramar{#emotions_dlg.flower}

• Wintersagah
    Elsa83 skrev 2014-09-14 10:52:02 följande:
    Vad tror ni om detta? 
    BIM -5, strecket är rosa/lila. 
    Spök eller vågar man hoppas? 
    Grattis!!! :DD
  • Wintersagah
    Gummsan skrev 2014-09-15 06:25:04 följande:

BIM idag eller imon. Mensen lär ju komma. Sen är det nya 36-37 dagars väntan igen

Tråkigt Gummsan :( Mitt test var också blankt imorse!! Nya tag nästa månad helt enkelt!
Svar på tråden BIM September 2014