BIM September 2014
Hej! Jag hakar gärna på här :) är 23år, och är på första försöket på första barnet. Borde ha bim 3/9
Hej! Jag hakar gärna på här :) är 23år, och är på första försöket på första barnet. Borde ha bim 3/9
Enligt min kalender skulle jag haft ägglossning igå, och jag har testat alla dagar sedan i söndags inkl idag, men haft blankt på alla :( jag har haft besvär med urinvägsinfektion i en vecka nu och fick antibiotika idag för att testet visade många vita blodkroppar. Någon som vet om infektionen kan påverka äl eller testet?
Nej jag tror inte det heller, men hoppades nästan så att jag inte behöver fundera så mycket varför jag inte fått äl än :/
Jag och min pojkvän letar bara en hyreslägenhet just nu så vi är långt efter alla andra :p ett hus har vi inte råd med än, och kånner väl inte riktigt att vi behöver på en gång heller. En bra bil har vi iaf ^^
Jag kör på aco tabletter för att få i mig fosfor o andra vitaminer. Sen tar jag även rosenrot. Vågar inte prova allt annat som finns som bisolvon o bidrotttninggele eftersom vi bara är på första försöket. Vill inte mixtra för mycket med kroppen.
Enligt min äl kalender skulle jag ha ägglossning i typ torsdags, men har fortfarande inte kunnat hitta nå på stickorna :(
Hej! Jag tror att jag hade min ägglossning i måndags, så min bim skulle behöva flyttas fram till den 6e. Skulle någon kunna göra det åt mig? :)
Jag har också hemska pms som sitter i flera dagar :( irriterar mig jättelätt på alla nära. Jättetråkigt :/ kanske är värt att testa apiforce nästa cykel o se om det hjälper.
Massa grattis! Vilket försök var det? :)
Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)
Jag är på äl+9 idag och känner inget alls. Har lite ont i ländryggen men vet att det bara är träningsvärk från ett av veckans gympass. Ska nog ta ett test idag eller imorrn.
Testade igår och självklart var det tokblankt. Vet att det är tidigt än men kan inte låta bli att tappa hoppet lite :/
Samma här... Tokdeppig nu. Testade imorse...
Även om min bim är 10e så blev jag nerslagen av minus
Mina bröst är verkligen svullna vilket de aldrig är...
Dagens test var tokblankt. BIM imorrn så börjar tappa hoppet ännu lite mer. Gör nästa test på söndag om inte mensen kommit
Mensen kom idag :( så hoppar till oktober
Jag håller med de andra, jag skulle aldrig hålla det hemligt för min pojkvän. Det är hans barn lika mycket som det är mitt, och det är ju nåt som vi gör tillsammans. Det är vi som försöker bli gravida, inte bara jag. Jag skulle bli jätteledsen om han skulle gjort något sådant mot mig, och jag vet att han skulle bli det om jag gjorde sådär.
Alla tänker och agerar olika såklart, men jag skulle aldrig vilja ha några hemligheter i mitt förhållande. Skulle inte lyckas även om jag ville, min pojkvän är ju den jag säger precis allt till och delar alla tankar och känslor med. Är det inte så det ska vara?
Det är första gången jag testar med äl-stickor. JAg förstår att detta inte är positivt, men frågan är, är det försent? har jag gått över ägglossningen, eller kan ägglossningen komma imorgon typ? Har verkligen inte riktigt koll på hur detta funkar? På gyn sa hon att det såg ut som jag hade äl. Kan någon hjälpa mig är ni snälla? :)
ÖHM lite hjälp tack. Jag la upp en bild förut på mitt äl-test, va tvungen att ta ett då barnmorskan sa att det såg ut som jag hade äl nu. Tog ett till äl-test nu 4 timmar senare bara för att det va lite kul, men när jag torkar mig va det lite blodflytningar på pappret :O Vad betyder det?
Bara att köra på ;) vet du hur lång lutealfas du har? Vi kanske har bim typ samtidigt :)
Gjorde ett äl-test idag igen :) Ser ut att gå åt rätt håll i alla fall. Kanske inte helt 100% än? Ska testa ikväll igen. Har ju aldrig läst av ett sådant tidigare :)
Så då har jag börjar tempa. 36.5 stod den på.
Igår hade jag en skyhög temp på 36,82. Klockan 5 i morse sjönk den till 36.47 (samma som dagen innan 36,82) oc klockan när jag sovit 3 timmar igen var tempen 36,92.
Tempen hoppar och har sig verkligen. :P
Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/
Jag har berättat och han blev jätteglad! Första barnet för honom :) en liten rolig kommentar fick han till då han sa att det syntses att det vara var ett barn eftersom det bara var ett extra streck... Karlar :p
Har beräknad BF 11 juni om nån som sitter vid en dator vill flytta mig till den listan :)