• Maia

Nya vänner Jönköping

Tänkte bara se om det är möjligt att träffa nya vänner här på familjeliv. Jag är en tjej på 33 år som är hyffsat nyinflyttad här i Jönköping och vill träffa lite nytt folk att umgås med. En fika, promenad/springa eller bio till exempel eller bara sitta och tjöta lite. Hör av gärna av er om det låter intressant.

• Svar på tråden Nya vänner Jönköping
  • Cessely

Hej!

Jag är med nyinflyttad i Jkpg med min man och våra två barn på 4 och 6 år. Jag själv fyller alldeles snart 31 år :)

Börjar kännas lite ensamt så nya vänner vore jätteroligt och få.

Följer gärna med på promenad också :) , jag bor på gräshagen. Har ni bestämt nån dag och tid?

• marabouu
    Cessely skrev 2014-08-25 09:45:19 följande:

Hej!

Jag är med nyinflyttad i Jkpg med min man och våra två barn på 4 och 6 år. Jag själv fyller alldeles snart 31 år :)

Börjar kännas lite ensamt så nya vänner vore jätteroligt och få.

Följer gärna med på promenad också :) , jag bor på gräshagen. Har ni bestämt nån dag och tid?

Vad roligt :) Vi har inte bestämt något än :)
  • marabouu
    Axo skrev 2014-08-25 10:07:19 följande:

Är det någon som är hemma dagtid?

Mig hade det passat bäst på helgen då jag börjar jobba 1 sept igen efter mammaledighet.
  • Cessely
    marabouu skrev 2014-08-25 16:59:24 följande:

Vad roligt :) Vi har inte bestämt något än :)

Va bra :)

Jag jobbar på schema så arbetar lite olika tider. I helgen jobbar jag tex. (varannan helg blir det).

På dagtid kan jag tex på onsdag. Har min 4-åring hemma då. Men han kan ju följa med :)
  • Axo

Just nu är det lite mycket, men nästa vecka kan jag nog kvällstid.

• Idevide

Jag kan inte denna helgen men är ledig nästa helg om det passar någon annan av er så träffas jag gärna.

Svar på tråden Nya vänner Jönköping